tips

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by bereke, May 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Hallo

Wij zouden in de zomer graag een weekje weg gaan met de meisjes. Waar zijn we naar op zoek:
    - vertrekken tussen 15 en 29 juli
    - er moet een zwembad zijn
    - het moet kindvriendelijk zijn
    - je moet er fijn kunnen wandelen, je bezig houden
    - het mag niet te duur zijn. Lees: maximum 600 euro

Iemand tips? Is dit haalbaar? Of sparen we beter door om volgend jaar op vakantie te gaan?

Heb al serieus gezocht via internet maar vind niks. Of ja, alleen te dure dingen. En dat zit niet in het budget dit jaar :(.

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

Mar 29, 2010
    2,389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Hoe ver weg?

3. bereke

bereke Niet meer actief

Niet te ver. Ergens in B - NL of (begin) Frankrijk.

4. kimr1

kimr1 Bekend lid

Aug 13, 2008
    545
    0
    16
    Wat wil je? Een huisje, een stacaravan of kamperen?
    Wij kamperen ieder jaar en een weekje vakantie kost bij ons zelden meer dan 600,-

5. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,267
    4,504
    113
    Wij gaan dit jaar naar Resort-Arcen (www.resort-arcen.nl) We zitten in een 6 persoons huisje en zijn nog geen 600 euro kwijt.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Kim, mag gerust kamperen of stacarvan zijn. Al denk ik wel dat je bij kamperen nog veel geld kwijt bent aan materiaal?

Pluk, zijn jullie daar ooit al geweest?

Hoe weet je of iets oké is of dat je in een aflevering van 'red mijn vakantie' gaat terecht komen?

7. bereke

bereke Niet meer actief

Ik kan precies de prijzen en beschikbaarheid niet raadplegen via site. Klopt dat of zie ik scheel?

8. bereke

bereke Niet meer actief

Waar zijn jullie recent nog geweest?

9. kimr1

kimr1 Bekend lid

Aug 13, 2008
    545
    0
    16
    Vorig jaar zijn we naar camping Minnepark geweest in Bredene (belgische kust). Afgelopen week zijn we naar camping Mareveld in Schimmert (zuidlimburg) geweest. Mooie camping leuke speeltuin voor de kids en heel veel te zien in de omgeving.
    Als je niet perse een camping wilt met alles erop een eraan kun je voor een leuk bedragje kamperen.
    Maar inderdaad, als je nog nooit gekampeerd hebt en alles aan moet schaffen ben je nog een hoop geld kwijt.
    Misschien kun je spullen lenen bij iemand.
    Ik zoek vaak via de website van Acsi. Hier kun je precies aanvinken welke faciliteiten je wilt en zie je ook meteen beoordelingen van mensen die er geweest zijn.

Verder kijk ik vaak op zoover naar beoordelingen van de camping. Als deze slecht zijn schrap ik camping meteen van mijn lijst.

Resort Arcen is leuk! (ha ha... ik woon in Arcen ;) )
    Het hoort bij Hogenboom vakantieparken. Ik denk dat je op Hogenboom Vakantieparken wel kunt kijken naar prijzen en beschikbaarheid.

10. bereke

bereke Niet meer actief

Heb een mailtje gestuurd naar camping mareveld :).

Resort Arcen overschrijdt het budget dus die valt af.

Share This Page