... lekker alleen thuis laten (zonnebloem92, ik neem aan dat je bedoelt om de baby niet mee te nemen maar bij een oppas oma ofzo achter te laten) De maxi cosi is er niet voor om zo lang rond te lopen. in de dierentuin loop ja vaak uren. Als alternatief zou je eventueel zou je een ergonomische dragger kunnen gebruiken, en die afwissleen met de maxi cosi. maar ik zou bij mijn kinderen gewoon de wagenbak hebben meegenomen.
Een Maxi Cosi is heel slecht voor het ruggetje. Dit zo min mogelijk gebruiken is mijn advies. Veel plezier alvast!
Lekker in de reiswieg. Zodra die moe word op zijn buikje leggen. Doen wij ook altijd met onze zoon. Kap naar beneden en dan kunnen ze genoeg zien.
Op deze site kan je een beetje zien wat je baby per leeftijd kan zien https://www.visiondirect.nl/wat-ziet-mijn-baby zoals te zien is, zover kan hij nog niet weg kijken, een leuk speeltje voor houden of regelmatig je gezicht in de bak is meer dan voldoende, heel veel van de dieren zal hij toch nog niet meekrijgen
Ik zou ook voor de kinderwagen gaan. Een hele dag on de maxicosi wordt niet aangeraden, vanwege de houding waar het kindje in 'gedwongen' wordt.
Wij zijn vorige week naar de dierentuin geweest, dochter was toen 6 weken. Lekker geslapen in de kinderwagenbak op haar buik. Toen ze de wagen zat was in de draagdoek.