Kleding merk tips jongen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Cookies, Mar 2, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cookies

Cookies Actief lid

Jun 18, 2016
    482
    224
    43
    Hoi allemaal!

ik ben alvast de kinderbijslag aan het uitgeven met online windowshopping ;)

ik ben voor mijn zoon opzoek naar wat leuke merkjes, ik vind het voor jongens erg lastig. Het is vaak vrij donker gekleurd, en dat vind ik echt niet bij mijn zoon passen. Hij zit in maat 92/98. We kopen nu vaak bij nextdirect maar wil eens een wat betere kwaliteit kopen voor hem. Ik ben niet zo’n Z8 fan (persoonlijk vind ik de prijs kwaliteit verhouding in de jongens collectie echt ruk :confused:)

er zijn hier vast jongens moeders die tegen hetzelfde aanlopen, dus kom maar door met die webshops!! :D:D

ps. Bonuspunten voor merken die ook een toffe meiden collectie hebben (maat 116) :thumup:

2. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,869
    5,142
    113
    Home
    Name it
    Koko noko
    Levv

3. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Pomp de Lux
    Nixnut
    Mingo (niet Mango ;))
    Made for mini
    Daily brat
    Ammehoela
    Mar Mar Copenhagen
    Phil&Phae
    Play Up
    Sproet&Sprout
    CarlijnQ

Lomo likes this.
  4. Neskio

Neskio Fanatiek lid

Mar 5, 2017
    3,311
    2,677
    113
    Female
    NB
    Babyface!! Ook leuk voor meisjes ;)
    En verder voor jongens vind ik lego wear vaak wel leuk maar wel erg duur dus weet niet hoe de prijs kwaliteit verhouding is...

5. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,058
    1,291
    113
    Nederland
    Ik ben fan van name it! Kwaliteit vind ik top en de prijs reuze mee vallen, al heb ik de laatste maand ook veel bij h&m gekocht. Zeker als ze nog zo jong zijn groeien ze zo belachelijk snel.

6. Fanne

Fanne Fanatiek lid

Feb 16, 2017
    3,063
    4,317
    113
    Me and my monkey
    Someone
    Vinginio

Zeker niet alles van deze merken hoor. Ik hou niet van de shirts met zo'n plaatje erop.

Verder vind ik de kleding bij We Fashion altijd erg leuk, maar die verkopen pas vanaf maat 92.

7. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,609
    8,359
    113
    Female
    Ik ben tevreden met WE fashion. De items die ik tot nu toe binnen heb vind ik netjes. Ik had laatst iets van Retour besteld wat ook direct retour kon omdat het flut was. Van Vingino heb ik laatst iets besteld voor mijn dochter. Dat vond ik er ook degelijk uit zien. Maar dat was dus maar één item. H en m vind ik vaak tegen vallen. C en A heeft redelijke dingen ertussen zitten, maar dat valt niet te zeggen over hun hele assortiment, vooral de T-shirts niet. De basic Stretch items van de Zeeman zijn verrassend fijn, maar wel erg basic. Leuk om te combineren met bijv een net jasje.

8. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

Oct 13, 2014
    3,711
    4,029
    113
    Overijssel
    Zoon is 7 jaar en ben nog steeds fan van name it, hij is lang en slank. Blijft gewoon goed na tig keer wassen. Sinds vorig jaar heb ik het merk Orange stars ontdekt en dat bevalt ook heel goed.
    Ik lees vaak op dit forum dat dit qua prijs in het middensegment zit maar om eerlijk te zijn vindt ik het nieuw duur zat. Ik koop vaak de spijkerbroeken (xslim met van die mooie lange achterzakken) via marktplaats.
    Chaos and Order shirts zitten qua model ook heel mooi. Maar de collectie van afgelopen jaar vond ik niet zo.

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

May 7, 2011
    10,905
    3,933
    113
    Ik koop voor mijn zoontje van 6 tegenwoordig veel bij We Fashion. Goede kwaliteit, vind de prijs wel iets aan de hoge kant, maar het is wel echt mooie kleding.
    Ik vul het aan met Hema en Ter Stal.

10. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    Hier ook voornamelijk name it en WE fashion.
    Name it dragen beide kinderen hier graag, ze zijn 3 en 8. Zowel broeken als shirts, truien, zwemkleding. valt mooi smal en goede prijs kwaliteit verhouding.
    WE truien vallen in de kleine maatjes wat breed en kort vind ik, 92 was een vierkant shirt maar naarmate ze groter worden zitten ze beter.
    De jogging broeken van WE vind m'n oudste erg fijn.

11. HvL

HvL Bekend lid

May 6, 2015
    709
    420
    63
    Name it
    Dutch jeans

12. Ballyss

Ballyss Bekend lid

Aug 18, 2018
    509
    598
    93
    Female
    Ik koop voor mij zoon altijd bij Mayoral. Die kleding is echt mooi afgewerkt.

13. 3musketierseneengirl

3musketierseneengirl Fanatiek lid

Jan 6, 2021
    2,369
    1,760
    113
    Female
    Voor onze boys koop ik heel veel skurk. Maar weet niet vanaf welke maat dat begint. Gaat zelf droger hier in en blijft erg mooi.

14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,137
    8,869
    113
    Billy & Lilly, al gaat dat vanaf 98/104, maar ik vind het niet altijd even ruim vallen. Voor jongens en meiden en goede kwaliteit (het merk is wel overgenomen, maar het meeste schijnt hetzelfde gebleven te zijn, alleen andere eigenaar/eigenaren, zeg maar).

15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

Apr 12, 2019
    4,629
    8,838
    113
    Female
    Koop zelf erg veel hij de Zara, Your Wishes, Maed for Mini en Sproet&Sprout. :)

16. Lomo

Lomo Fanatiek lid

Jan 17, 2019
    1,182
    1,540
    113
    Female
    Niet helemaal on topic. Maar hoe valt pomp de Lux? Ik vind de nieuwe collectie echt prachtig maar twijfel over de maat. Zit er een beetje tussen in.

17. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,827
    18,545
    113
    Female
    Name it
    Retour
    WE Fashion
    B.Nosy
    Koko noko
    Vingino

Ligt ook heel erg aan de maat. Sommige merken hanteren tussenmaten (voornamelijk bij de maten vanaf 92). En dat vind ik lastig. Mijn zoontje zit nu in 104. 104/110 verzuipt hij in.
    Had een trui van WE fashion 98/104, echt wel een mooie trui, maar brede pasmaat en aan de korte kant. Koko noko en B.nosy vind ik fijner, mijn zoontje is erg tenger.
    Ben wel écht fan van de name it jeans.
    H&M heeft soms ook wel leuke dingen, meestal koop ik daar wat shirts of truien voor erbij want de kwaliteit vind k niet super. Ook vaak maten die uitverkocht zijn online.. zelfde voor de prenatal.

18. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

May 18, 2013
    13,077
    12,030
    113
    Tumble n dry
    Spijkerbroeken name it of Zara

19. Lm2

Lm2 Niet meer actief

Ja ik wil echt zoveel kopen van de nieuwe collectie :o:. Ben verliefd op de sorbet en paars kleuren voor m’n dochter. Zij zit in 98/104 en wat ze nu van PdL heeft is 98 en dat zit goed. Ze is vrij slank en het valt mooi bij haar. Hema/H&M enzo is voor haar vaak te wijd.

Jongens weet ik niet. Want deze collectie zal m’n zoontje er voor het eerst in passen. Ze beginnen vanaf 80 namelijk.

20. Lomo

Lomo Fanatiek lid

Jan 17, 2019
    1,182
    1,540
    113
    Female
    Maar eerder wat klein dan groot dus? Voor je dochter? Ik vind de kleuren dit seizoen voor jongens ook helemaal het einde en de stoffen ook heel mooi.

Share This Page