Ons manneke was 4,5 maand toen kreeg hij zijn 2 ondertandjes. En sinds 2 weken heeft hij ook zijn 2 boven tandjes.
Morgen is Sven 9 maanden en er begint wat aan te komen! Heb tussen 9-10 maanden gestemd want een tand kkan ik het nog niet noemen
Hier afgelopen zaterdag, dus met bijna 6 maanden. Tweede ondertandje is er ook bijna (nu weet ik hoe je dat kan zien ).
Hier met 8 en 9 maanden een tand, na 13 maanden een kies en nu met bijna 14 maanden de eerste boventand.
Ong. 4.5 maand kwamen haar ondertandjes ineens doorzetten. We hebben er toen niets van gemerkt. De andere tandjes (boven 2 en onder nog 1) is ze wel van iebelig van geweest, maar die kwamen heel kort achter elkaar. Ze is nu al heel lang aan het kwijlen en steeds denk ik dat nr. 6 doorkomt, maar nog niets te zien. We wachten af!
Zodra het tandje door is, zeg je toch gewoon dat er een tand is? Het begint inderdaad met een klein randje, maar ik vind dat het heel hard 'groeit', ik zie het met de dag groter worden!
4,5 maand was ze bij haar eerste tandje. nu is noa 15 maanden en heeft ze haar onder en boventandjes en haar hoektandjes en heeft ze 4 kiezen.
ik kan nog niks invullen want hij heeft nog geen tandjes. wel zijn er 2 bobbels te zien waar zijn ondertandjes komen. ik ben wel benieuwd wanneer die door gaan komen!
Jasmijn was 5 maanden toen haar eerste tandjes doorkwamen. Ze kwamen tegelijk. Ondertussen heeft ze er 5. 2 boven en 3 onder. Grappig gezicht is dat!