Baby (2 mnd) en darm problemen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Peppabig, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Het was al eerder gezegd maar hier heeft osteopaat ook wonderen verricht.

Zoontje had veel darmkrampen en ook reflux. Zijn ruggewerveltjes zaten niet helemaal goed. De osteopaat masseerde dit zachtjes los. Hierdoor komen de organen ook weer beter op hun plek en is er geen spanning meer in het lijfje.

2. Peppabig

Peppabig Bekend lid

29 jun 2016
    528
    283
    63
    Nutramigen lgg inderdaad. Ze vroegen in de apotheek hoeveel blikken ik wilde, ik zei doe maar 2. Maar later zag ik dat het kleine blikken zijn.

Onze eigen apotheek had het niet, moesten na een andere apotheek.
    Bij die van ons moet ik het 2 dagen van te voren bestellen.

3. Peppabig

Peppabig Bekend lid

29 jun 2016
    528
    283
    63
    Dat kan ik me voorstellen, dat is gelijk het andere uiterste.

Wel fijn dat het goed hielp!

4. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met je kindje gaat?

5. Peppabig

Peppabig Bekend lid

29 jun 2016
    528
    283
    63
    Ik had gehoopt dat het gelijk zou helpen maar dat deed het niet.

Wel moest ze er meer van spugen omdat het dunner was maar nu met biologische jbpm gaat dat beter, en tegen deze jbpm kan ze wel gelukkig.

Wat wel fijn is, is dat we vrijdag zijn begonnen en zaterdag had ze al ontlasting en sindsdien op 1 dag na elke dag een keer. Daar zit dus echt veel verbetering in!

De krampen zijn er nog steeds. Het ergste zijn ze de uren voor ze moet poepen, daarna worden ze minder en dat is ook wel een verbetering want eerder had ze ze de hele dag heel heftig. Nu een uur of 5 heftige krampen en verder niet of minder heftig maar dat is pas 2 dagen zo dus ik hoop dat dit zo blijft en natuurlijk nog liever dat dat hele heftige weg blijft.

Ik ben nu morgen een week met deze voeding bezig. Volgende week vrijdag naar de ka, dan gebruiken we het 2 weken.

Hoeveel pepti of nutragimen halen jullie in het voren?
    Ik moet elke keer bellen naar de apotheek en dan is het er 2 werkdagen later.
    Als we het moeten blijven gebruiken wil ik dan wel voor een maand bestellen (8 blikken) of is dat raar?

Deel Deze Pagina