Baby (2 mnd) 's avonds laten slapen of wakker maken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikkie97, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.017
    4.021
    113
    En daar ben ik het weer helemaal mee eens! :D
    Bovendien wil onze kleine meid na de ochtend voeding heel vaak nog best even slapen zodat ik dan nog lekker wat uurtjes kan pakken als ik dat wil. En vanmorgen hebben we heel gezellig nog een uurtje samen op bed liggen 'kletsen'. Daarna heb ik haar weer even teruggelegd in haar ledikantje waarna ik nog een uurtje heb geslapen en zij nog een uurtje in haar eentje heeft liggen keten :)

Toch even fijn om te horen dat ik geen hele gekke dingen doe als onervaren mama!

2. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    mooi dat het goed is gegaan. Het ritme komt vanzelf wel.
    Tot 3 maanden was die hier helemaal niet te vinden en zo ineens zaten we erin.

Ik ben ook een onervaren mama maar probeer zoveel mogelijk op mijn gevoel af te gaan en te kijken naar mijn meisje. En als je iets niet weet of ergens over twijfelt kun je dat hier op het forum vinden of vragen. Dat vind ik wel fijn.

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.017
    4.021
    113
    Gisteravond dacht ik dat ze om 8 uur alweer diep lag te slapen, maar om 9 uur werd ze ineens krijsend wakker (wakker geschrokken misschien?) ze keek ook nog ontzettend slaperig, maar bleef wel huilen dus blijkbaar had ze nog honger dus heb haar bij mij laten drinken. Vannacht heeft ze dus weer van 10 tot 5 geslapen, toen weer een borstvoeding gehad. Om 9 uur weer wakker (onze 'oude' ritme weer dus) toen een flesje en daarna viel ze weer in slaap. Om 10 uur werd ze weer krijsend wakker en heeft ze nog 120/4 uit de fles gedronken! Haha, ze maakt er nou echt een gekkenboel van... vraag me af of mijn borstvoeding nog wel toereikend is...

Deel Deze Pagina