wooow ik weet niet wat er aan de hand is maar prettig is dit niet , Ise krijgt al 8 weken borstvoeding en ik heb eigenlijk nooit of niet veel stuwing gehad . ik voed gewoon op verzoek sinds zondag drinkt ze volgens haar eigen ritme waardoor we op zo'n 8 voedingen komen terwijl hiervoor bijna 10-12 waren (incl clusteren dan he ) maandagavond heb ik gekolfd kwam in 15min 180cc uit mijn rechter borst , en links had ze zelf leeg gedronken . gister om de 4 uur gedronken en vannacht werd ik wakker met 2 over volle borsten , ik heb Ise wakker gemaakt want de voeding liep er gewoon uit en ondertussen met een handdoek onder mn rechter borst gehouden . daarna nog gekolfd en kwam ook 150 cc uit vanmorgen de andere weer helemaal vol terwijl ze die vannacht had leeg gedronken ook weer 110 alle 2 de borsten aanbieden heeft geen nut bij Ise want dan drinkt ze niet meer ook niet als ik om de 5 minuten wissel bijvoorbeeld ze heeft echt rust nodig met het drinken en geen gehannes nou is het wel mooi want dan heb ik n vooraadje voor volgende week als ze naar de oppas moet maar hoe kan dat zo ineens zoveel voeding en vooral die stuwing terwijl er gewoon n normaal ritme inzit ?
Ik denk dat je dochter qua ontwikkeling en groei even in wat rustiger vaarwater is gekomen en even wat minder wil, terwijl je borsten net de productie goed opgepikt hebben. Kolf wat af als je spanning voelt, of leg aan en doe er verder niet te veel aan, het zal met een paar dagen anders zijn.