Zoontje gaat vaak door zijn enkeltjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door demaco, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Wie herkent dit?

Mijn zoontje loopt nu zo'n 4 maand en hij loopt over het algemeen echt al heel goed en stevig, doet ook alles al maanden lopend. Kruipen is er niet meer bij.

Maar toch gaat hij nog vaak door zijn enkeltjes of zet hij zijn voetje neer op de zijkant van zijn voet. Dit zorgt voor valpartijen en dat frustreerd hem heel erg. Hij lijkt er geen pijn aan te hebben steeds.

Nou herken ik dit dus totaal niet van mijn dochter.
    En aangezien ik lichtelijk hypermobiel ben begin ik toch een link te leggen daarmee, maar ik heb totaal geen ervaring met hypermobiliteit bij kleintjes.

Hopelijk kan iemand mij hier verder mee helpen.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Geen ervaring, maar ik zou er zeker eens een fysio naar laten kijken. Daar kun je tegenwoordig gewoon zonder doorverwijzing naar toe.

3. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Weet jij toevallig hoe het zit met fysio voor kind en vergoeding? Ikzelf ben niet verzekerd voor fysio en ik kan dit ook niet uit eigen zak betalen.

Ik zie het al, wordt wel vergoed. Die optie hou ik dus zeker open voor nu. Kijken kan nooit geen kwaad toch?

Iemand die het herkend?

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wordt idd altijd vergoed voor kinderen, iig de eerste 18 behandelingen (kinderfsyio dan)

Deel Deze Pagina