opeens bang voor harde geluiden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linda84, 1 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Momenteel begint mijn dochtertje overal om te huilen. Ik mag niet stofzuigen, kruimeldief, strijken(stoomgenerator) schroeftol. Ze hoef maar een hard geluid te horen en ze gaat brullen. Probeer haar dan te troosten maar ja er moet toch gezogen worden.
    Wat doen jullie hiermee? Troosten en gewoon verder gaan of niet zuigen enz waar de kleine bij is ?

2. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hier is stofzuigen ook drama. Dat doe ik maar gewoon als ze op bed ligt, want ze vindt het echt doodeng. Kleine moeite om dat dan op een ander moment te doen. De volgende stofzuiger wordt in elk geval een stillere, misschien helpt dat ook.
    Verder schrikt mijn dochter sinds een maand ofzo ook erg van de telefoon die gaat; heel lastig, want als je dan opneemt heb je dus altijd een huilend kind op de achtergrond. Gelukkig wordt het alweer minder. Dus misschien is het tijdelijk.
    Succes ermee in elk geval!

3. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    mijn dame vindt stofzuigen ook niet leuk, ze begint heel hard te gillen, ik zet haar vaak in de box en ga dan snel langs de box en verder blijf ik op afstand, maar ik ga er wel mee door, ze zal er toch aan moeten wennen. mijn dametje houdt ook niet van brommers en scooters! vind ze ook doodeng eng aat ze ook erg schreeuwen

4. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik probeer ook wel eens te zuigen als ze ligt te slapen, maar haar kamertje moet ook gezogen worden. Aangezien we een appartement heeft zuig ik elke dag over even.
    Hoop maar dat het een fase is. (was juist zo blij met mijn kruimeldief als ze brood had gegeten)

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise heeft dit ook gehad... het is een fase en gaat gelukkig over. Ik troostte haar wel en stopte met harde geluiden maken, maar ja, dat kan niet altijd als het bijv. van buitenaf komt.

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    bij lars was het deels een fase, alleen huishoiudeljke apparaten vind hij nog een beetje eng. hij gaat niet huilen ofzo, maar hij gaat ze wel uit de weg. stofzuigen doe ik gewoon als hij slaapt, ook zijn kamer, merkt ie niks van :) scheelt wel dat we een redelijk stille stofzuiger hebben

Deel Deze Pagina