Dylan moet stilaan eens een keer naar de kapper gaan want het ziet nu soms niet uit. Zit geen model in en je krijgt er niks mee gedaan maar hoe of wat? Vroeger zag ik mezelf met een manneke met lange haren maar nu zijn haren aan het groeien zijn en ik de oude foto's terug kijk vind ik hem beter staan met korte haren. Maar dat kan ook komen omdat er nu helemaal geen model in zit en hij nu een dreumes.gezichtje aan het krijgen is ipv een baby gezicht Liefst laat ik zijn jaren groeien, vriend zegt hetzelfde maar ik wil toch jullie mening horen/lezen Zo waren ze een tijd geleden, toen ze nog niet lang waren dus
Ik denk dat ik kort ook leuker vind. Alstie dan op een gegeven moment volwassen haar krijgt dan lukt t vaak ook beter met gel en kapseltjes enzo. In t begin is het vaak nog erg dun.
Ja zijn haren zijn heel dun en stijf. Vriend heeft krullend haar en ik had dat ook (sinds de bevalling heb ik iets stijver haar) Zou dat dunne weggaan als hij naar een kapper gaat? Zit ook niks van volume in
Geen idee wat voor kapsel maar wat een heeeeerlijk mannetje!!! Die wangetjes, ik wil er heeeeeel zacht in knijpen. Echt een scheetje.
Je zou het wat korter kunnen laten knippen. Voordeel van haar is dat het weer groeit. Als het (dunne) babyhaar er een beetje af is, kan het altijd nog lang(er) natuurlijk. Hij is ook nog niet zo groot als dat jonkje op de foto .
Haha2g4e thanks soms wil ik ook in zijn wangetjes knijpen maar dan wat harder heeft vandaag de lamp kapot gemaakt (zo van dat papier eromheen) maar we zagen het pas toen hij in bed lag (kon mijn lach niet inhouden toen ik het zag) Ja bijgeknipt moet het zeker want kan er niks mee. Tenzij zoals op mijn avatar haha. Maar voorlopig wat korter dus bedankt al voor de reacties Zal eens een foto zoeken van toen dat ander manneke een jaar of 2 was, toen had hij ook lange haren Edit: zo lijkt me leuk voor over een jaar. Zal zijn gezicht er mee passen?
Ik denk dat korter wat beter bij zij (heerlijke) snoetje past. Als zijn haar wat dikker wordt en de babywangetjes wat verdwijnen, zou lang mss wel weer heel leuk staan. Voor nu zou ik het korter knippen, meestak wordt het dan ook iets minder dun.
Ik heb mijn ventje al vijf keer geknipt en hij is nu 10 mnd en heeft nu echt heel stevig haar. Het baby haar is weg. Dus zou ik het vanaf nu kunnen laten groeien. Maar het groeit zo snel! Ik zie dat zijn haar ook al veel minder baby-ig is geworden (het springerige is weg), dus knipe r een model in end an groeit het gewoon mooi lang
Nou, dat was bij ons ijdele hoop hoor. Tot een jaar of 2 bleef het vlassig en aan de bovenkant is het babyachtige nog steeds niet weg. Wel wordt het na elke knipbeurt iets beter maar het nu laten knippen en dan laten doorgroeien is echt niet altijd een garantie voor een goed kapsel
Bedankt allemaal voor jullie mening, raad en complimenten Kort staat hem op dit moment ook mooier met zijn baby haarjes. Nu mijn vriend nog overtuigen, hij zag het gisteren ook wel toen ik hem de oude foto's liet zien maar hij is ook voor langer haar. Zijn reactie met de oude foto's "oooooo" *verliefd kijken* en toen zei hij "maar nu zijn zijn haren toch ook leuk" *verliefd kijken* dus meer kwam er niet uit maar ik zag aan hem dat hij het kortere toch ook leuk vond Het zal toch nog wel een week of 2 nemen voordat we de stap naar de kapper zetten en als je tegen een kapper zegt dat ze alleen de puntjes moeten knippen, dan knippen ze toch altijd een heel stuk af
Kort! Zeker weten. Jou manneke heeft een prachtig gezicht, en dat moet je niet verbergen onder langer haar. Hij moet een lekker stoer kapseltje, met gel hebben.
Ik vind het ook super lastig! Weet niet zo goed wat ik met het haar van Luc aan moet. Ik denk dat ik langer haar leuker vind dan kort haar, maar Luc heeft ook best wel piekhaar. Hij moet sowieso binnenkort naar de kapper toe, dus ben hard aan het nadenken.
Geen idee vind het zo wel schattig haha. Lekker gezichtje, heel knap! Maar aan mij heb je niet veel, ik ben een twijfelaar in die dingen en vind bijna alles schattig
oh ik zou ook voor kort gaan hoor! wat een lekker kind heb je toch!! vind langer haar zowiezo nooit zo snel mooi bij jongetjes, maar dat is mijn mening natuurlijk. mijn zoontje is vanaf de 6 maanden iedere 6 weken geknipt, dus nu echt geen lief en zacht baby haar meer, maar een stoer jongens kapsel, aan de zijkanten kort met tondeuse en boven op stekels of hanenkam maar zijn haar groeit ook echt mega hard
Ik vind ook kort leuker staan. Bij Lucas was het op een gegeven moment zo lang dat hij een matje in zijn nek had. Vorige week is hij met papa naar de kapper geweest. Moet zeggen dat het na de knipbeurt wat voller is. Geen dun haar meer in ieder geval.