Baby 2 weken oud slaat voeding over

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Bloem93, 17 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem93

    Bloem93 Niet meer actief

    Hallo,

    Wij zitten met een vraagje, onze dochter van nu bijna twee weken oud slaapt overdag goed na haar flesjes maar snachts is ze geloof ik een beetje uit haar ritme.

    Nu zijn we dus blij als ze snachts lekker slaapt, zo ook afgelopen nacht.

    Wij geven haar om 0.00 de laatste voeding en dan zou ze om 04.00 weer moeten. Nu is ze vannacht na haar voeding van 0.00 nog best een tijdje onrustig geweest en wat huilerig, voor dat ze sliep was het dus zo'n 01.00/01.30, ik was daardoor vergeten mijn wekker te zetten voor de voeding van 04.00 en zij meldde zichzelf pas om 06.00, dus dik 2 uur te laat. Kan dit kwaad als er langer tussen zit?

    Ze slaapt overigens ook niet in haar eigen bedje, overdag slaapt ze tegenwoordig in de box maar snachts ligt ze bij ons omdat ze niet wilt slapen in haar eigen bed, dan begint ze of meteen al te huilen, of wanneer je net denkt dat het goed gaat en rustig blijft..


    Alvast bedankt!
     
  2. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

    Ze wil waarschijnlijk bij je in de buurt zijn!
    Blijf wel proberen om haar in haar eigen bed te laten slapen. Probeer overdag dat ik eens. Ze mag 6 uur achter elkaar slapen hoor. Is geen probleem.

    Groetjes Adrienne
     

Deel Deze Pagina