ze drinkt haar flesjes wel erg snel leeg en daar kan jij niks aan doen dat snap ik maar kindjes die hun flesjes zo snel leegdrinken, krijgen sneller honger. bij kindjes die er wat langer over doen hebben ook langer een verzadigd gevoel. mischien een andere fles proberen of het dopje iets strakker aandraaien waardoor ze harder moet zuigen? niet te strak anders komt er niks uit
Ik herken het!! Hier ook een dochter met grote eetlust en veel zuigbehoefte.. We gebruiken nu (vanaf 3 mnd)Difrax S, na 3 mnd zouden we eigenlijk de M speen moeten gebruiken, maar die gaat veeel te snel. Wij hebben in het begin (de eerste 3 mnd) de Aventfles met speen 1 gebruikt en daar deed ze ongeveer 20 minuten over, zoals het hoort te zijn. Ook hebben we de Nubifles (softflex) gebruikt met speen nr 1 gebruikt. Na de fles gaven we meteen de speen voor de zuigbehoefte. Succes!
Mijn jongen dronk juist véél te snel met de avent fles en daarom zijn wij overgestapt op Difrax. Omdat ook dat te snel ging, waardoor hij veel spuugde en niet goed verzadigd was, ben ik begonnen met Nutriton (Johannesbroodpitmeel). Dit bevalt ons hartstikke goed! Kreeg ook echt een ander kind hierdoor. Misschien is dit voor jou ook een optie. Nutriton is te krijgen bij de meeste supermarkten, drogisterijen en apotheek.