Dagje uit met je baby, waar naar toe?!?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Melovekane, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Mijn man is bijna jarig en nu leek het mij leuk om ergens naar toe te gaan. Maaaaaaaaaar aangezien mijn kindje momenteel nog wel eens een beetje veel huilt als we ergens zijn wil ik er niet te veel entree voor betalen.
    hebben jullie leuke ideeen?!?!?!

Mijn baby is 5 maanden... dus wat is leuk?! voor hem is nog niet veel boeiend natuurlijk haha...

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Lekker een uurtje of 2 gaan zwemmen?

3. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Kinder boedrij in het dorp?

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zwemmen inderdaad. Wel in een verwarmd bad anders is het misschien nog erg koud. En verder iets wat jullie zelf leuk vinden haha.

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Slaapt hij onderweg als hij moe is?
    Ik zou lekker gaan zwemmen, daarna is hij vast wel moe, met een beetje geluk gaat hij lekker slapen in de wandelwagen en kunnen jullie lekker ergens gaan lunchen :)

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier zijn wij ook gaan zwemmen toen vriendlief jarig was. Dochter was toen bijna 5 maanden oud. Een goed uur in het bad was voor haar meer dan genoeg maar toch lekker er even uit.
    Ook zou ik gerust een dierentuin doen. Ik nam dan ook de draagzak mee en wisselde af met kinderwagen/draagzak. Lopen was hier nooit een probleem alleen terrasjes pakken kiende we een beetje uit zodat de kleine sliep, hadden wij ook even de handen vrij :)

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Wij gaan weleens:
    - Uit eten (bij een pannenkoekenrestaurant of een niet al te duur restaurant)
    - Naar een pretpark of dierentuin
    - Zwemmen
    - Wandelen in een natuurpark
    - Gewoon ergens de stad in en dan een terrasje pikken

8. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Staan leuke ideeen bij!!!
    we hadden idd eerst in ons hoofd om naar de dierentuin te gaan maar de afgelopen week besloot mijn kindje om het iedere keer op het huilen te zetten ( in de stad, in de ikea haha) dus vandaar dat we even de dierentuin niet durven. Gisteren wel weer even naar de stad geweest en toen ging het helemaal goed!

Deel Deze Pagina