Baby (23) wk ligt s'morgens onderin buik.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toerist18, 28 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo daar!
    Onze baby heeft wat nieuws ondekt, sinds dit weekend, als ik s'morgens wakker word, ligt hij helemaal onderin m'n buik,
    m'n buik is dan eivormig, daarboven is m'n buik dus helemaal plat.
    Wie heeft dit ook wel eens?
    Ik vraag me af, hoe hij dan ligt, misschien helemaal opgerold?
    en waarom helemaal onderin je buik? :rolleyes:
    groetjes Mensi.
     
  2. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik had dat ook met me 21/22 weken.

    Maar die van mij deed het ook voordat ik na de vk ging en als ik het dan wilde laten voelen bij de vk was hij/zij al weer terug naar boven hehe

    Ik heb geen idee hoe het dan ligt maar weet wel dat het best zwaar is. Lijkt net of er stenen onder in je buik liggen hehehe

    Verder alles keej Mensi?
     
  3. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Onze baby heeft ook als favoriete plekkie de plaats onderin de buik
    gekozen, daar ligt het eigenlijk heel erg vaak.
    En wat je zegt vooral 's ochtends als ik wakker wordt.
     
  4. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Hier ook het zelfde nu al twee keer achter elkaar bij de verloskundige dat onze kleine onderin mijn buik ligt, met het hoofdje naar beneden.
    Ook als ik een stuk moet lopen voel ik het ook naar beneden zakken en dat is inderdaad niet echt prettig. heb soms het gevoel dat de kleine er bij elke stap uit kan vallen.
     
  5. mistral

    mistral Lid

    26 sep 2005
    15
    0
    0
    Hoi, ik heb eigenlijk sinds ik de baby voel bewegen al last van het feit dat de baby naar mijn gevoel zo laag zit, drult op mijn blaas en soms als ik loop gaat hij helemaal tegen mn broek aan liggen of riem waardoor ik moeilijk loop of dat het zelfs pijnlijk wordt, ik weet niet of mensen dit herkennen en of het nog verandert naarmate de zwangerschap vordert...?? Het lijkt wel of ik de enigste ben die dit heeft...
     
  6. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Ik heb dat pas ook gemerkt. 's avonds en 's morgens weer. Het lijkt wel of ie mijn bekken als een wiegje gebruikt. Ik voelde ook echt een bobbel in mijn rechterlies. Het was ook de eerste keer dat ik de baby aan de buitenkant voelde, heel grappig. :D
     
  7. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik had verwacht dat mijn baby zich nu zo langzamerhand wel een beetje zou moeten oprollen, omdat het anders niet meer past, maar vanmorgen hebben we op de echo gezien dat ie nog uitgebreid gestrekt ligt. Helemaal diagonaal met z'n voetjes linksboven en z'n hoofdje rechtsonder. Haha net zijn vader, die ligt ook altijd diagonaal in bed met zijn handen in z'n nek :D
     
  8. grombeertje

    27 dec 2005
    52
    0
    0
    Hallo,

    Bij mij ligt 's morgen de kleine helemaal rechts. Krijg ook een hele rare bobbel op de buik. Ik slaap op links.
    Als ik op rechts slaap dan gaar de kleine links liggen.

    Grappig gevoel.
     
  9. grombeertje

    27 dec 2005
    52
    0
    0
    sorry was 2e maal
     

Deel Deze Pagina