Baby 26 weken, tandjes 8 keer wakker 's nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anna71, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Hoi,

Ik heb net de zoveelste nacht achter de rug waarin Senna zo'n 8 keer wakker werd (huilend) en niet meer wilde gaan slapen.
    Ze is (volgens oei ik groei) nu 26 weken oud (een week te vroeg geboren) en er staat een derde tandje op doorkomen.

De afgelopen week zijn de nachten een ware hel. Sorry voor het woord, maar na een zeer zwaar virus en dan ook nog 8 keer op per nacht.... ik weet niet meer waar ik het zoeken moet.

Denken jullie dat dit met het tandje te maken kan hebben en zal dit een fase zijn of is ze er (na een week) aan gewend dat huilen betekent dat mamma komt en dat ze daarom vaak wakker wordt?

Anna

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Onze Demi slaapt ook bijna niet als ze een tandje krijgt. hebben vorig weekend een paar zulke nachten gehad. Dus tja kan maar zo vd tandjes komen, lijkt mij

3. polleke2210

polleke2210 Actief lid

3 jul 2008
    149
    0
    0
    Leeuwarden
    Hier ook herkenning, de eerste twee tanden kwamen zowat tegelijk, dus een dikke week amper geslapen..
    Een troost, hoe cliche ook... het gaat over!

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    wat vervelend :( ik ben al bang voor wat mij te wachten staat

5. Anna71

Anna71 Actief lid

31 jul 2008
    269
    0
    0
    Wat fijn, die herkenning (sorry het klinkt misschien rot).
    Op een gegeven moment weet je niet meer of je er goed aan doet om haar iedere keer bij je te nemen. Haar liggend troosten lukt op het moment namelijk niet.
    Overdag gaat ze ook al zo lastig slapen.....
    Nou ja, als het maar over gaat dan komen we het wel door, toch?

Deel Deze Pagina