Hoi hoi! ik weet niet waar ik dit topic moet plaatsen dus doe ik het hier. Ik heb een dochtertje van 7 maanden en wil graag een verjaardagscadeautje aan mn man geven van haar voetje en handje in 3d. Ik zag nu van baby art een kit met lijstje. Iemand ervaringen hiermee? word het een beetje mooi?
Hoi, geen ervaring maar hoorde dat t vrij hard spul is en je echt hard moet duwen en dat is niet echt prettig met zo een kleintje. Daarom heb ik lekker grkliederd mrt vingerverf, voetje volgesmeerd en toen een vouwblaadje er tegenaan gedrukt en die ingelijst. Is dat een idee?
Wij hebben er hele mooie afdrukken aan overgehouden! Ben er nog steeds blij mee. De echte uitdaging vond ik dat je kleintje enkele seconden het handje/voetje in de siliconen moet houden om de mal een klein beetje uit te laten harden.
Ik heb het geprobeerd toen hij een maand of 2 was. Handje is niet gelukt (had z'n vingertjes op de bodem) Het voetje is wel gelukt. Het is wel een geklieder vond ik, je moet wel ontzettend snel zijn. Dat spul hard heel snel uit, waardoor je het voetje/handje er niet meer in krijgt.
Baby art heeft ook foto lijstjes met hand en voetafdrukken. Dat is goed te doen. Mislukt het dan kneed je gewoon opnieuw. Wel goed opletten dat de plak niet te dik word.
Ik heb het ook gekocht, en het is gelukt! Erg blij mee! Het is wel een gedoe hoor. Zeker een klus voor 2 personen, eentje vasthouden en afleiden, de ander het handje/voetje in de smurrie houden Het voetje zat helaas wat plat op de bodem, maar met een beetje 'bijschrapen' kon ik de gips vorm uiteindelijk toch mooi krijgen.