Hoi, ik heb een vraag over de X-adventure quick silver. ik heb hem van wagen omgezet naar buggy model (dus zonder bak en nu het zitje erin) maar als ik Finn erin leg schieten een aantal drukker los... heb de leverancier al gemaild, heel irritant, herkent iemand dit? grt, Dora
hoi, Ik heb 'm ook en ben er totaal niet tevreden over,ik vind het echt een r*twandelwagen,alles knapt,alles kraakt,het enigste voordeel was dat hij als wandelwagen heel lekker liep,maar nu het een buggy is nee,niet prettig groetjes miranda
Ik heb de inmotion, heb al 4 keer een klapband gehad. En een nieuwe binnenband kost 12.50. Dus ik ben ook niet zo blij
help, onze dochter is nu 5 weken en wij hebben ook de Quicksilver. hier schrik ik wel van. voorlopig ligt ze nog in de kinderwagenbak maar hoop van harte dat het goed gaat met de buggy. over de kinderwagen zijn we trouwens wel enorm te spreken, goede vering, makkelijk in te klappen en enorm wendbaar! wij hebben trouwens een model van 2006, misschien heeft dat ermee te maken?
hmm het is dus erg wisselend. De winkel wil dat ik met de wagen kom en hem toon, daar baal ik zo van. het is zo'n gedoe weer met de baby en de wagen naar Utrecht pfff...ik zou hem ook niet meer aanschaffen..