Weekje weg met 3 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angeltje24, 3 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Over 2 weken hebben we een midweekje Center Parcs geboekt met zn drietjes. Tegen die tijd is Nina 14 weken.
    Dit heb ik geboekt toen zij 4 weken oud was met de gedachte dat het met drie maanden wel kan.

Nu begin ik echter een beetje te twijfelen of het niet te vroeg is. Ik bedoel, ze ligt nog in de kinderwagenbak, dus ziet weinig en overdag slaapt ze nog veel. Daarbij ben ik een beetje bezorgd over het ritme.
    Ik ben van de rust en regelmaat, en ben bang dat ze helemaal uit haar doen is van zo'n weekje weg (tijdens en na) en zelfs misschien niet wil slapen. Thuis slaapt ze overdag en 's avonds zonder problemen. Ze ligt namelijk erg graag in haar eigen bedje en (her)kent haar huis en kamertje als geen ander... :)
    Ik begin me nu dus af te vragen of we niet beter kunnen wachten tot ze bijvoorbeeld een half jaar is.

Mijn vraag is dus wie heeft er ervaring mee en wil deze delen en hebben jullie evt tips?

;)

Liefs Angeltje

2. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    wij zijn een weekje weggeweest toen thijmen 7 weken oud was
    ging super hoor ze wennen vaak overal heel snel aan

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wij zijn vorige week een midweekje naar center parcs geweest. Dat ging heel erg goed. We hebben ons wel aan zijn schema gehouden voor zover dat mogelijk was. We hebben in de ochtenden gezwommen en daarna kon hij lekker slapen en in de middagen zijn we gaan wandelen of iets dergelijks. Ik zou me wel een beetje proberen aan een schema te houden. Misschien hebben wij geluk, want Jesper is wel een heel makkelijk kindje en ja dat heeft niet iedereen dus ja ik kan daar weinig verder van zeggen. Geniet er in ieder geval lekker van en neem zelf ook ff lekker je rust. Veel plezier!

4. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wij zijn een midweekje weg geweest toen Bram 2 maanden was.
    Geen probleem, makkelijk juist, aangezien hij lekker in de bak van de kinderwagen kon slapen.
    We zijn zelfs 2 x uit eten geweest met hem, dat ging erg goed.
    We planden niet meer dan 1 activiteit op een dag en verder gewoon een beetje relaxed blijven, dan komt het wel goed.

Deel Deze Pagina