Baby 3,5 maand in groot bed bij bezoek laten slapen.

Discussie in 'Verzorging' gestart door tukker, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou wij hebben dit ook regelmatig gedaan hoor. Maargoed wij hebben wel altijd onze babyfoon met camera bij en ik ging dan niet douchen o.i.d. maar zat dan echt te 'wachten' tot ze weer wakker was.
    Maargoed ik vind dus dat het best kan hoor. Wel tot een bepaalde leeftijd natuurlijk.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

op de bank terwijl je in dezelde kamer bent vind ik niet eng hoor. lijkt me zelfs een stuk veiliger als in een bed en dat je alleen afentoe gaat kijken.Zodra ze wakker worden ben je in 1 sec. naast ze als je er al niet naast zit.

zolang ze in de kinderwagen bak passen snap ik sowieso niet waarom ze dan ergens anders op een bed moeten slapen, gewoon in hun eigen mandje, veilig en vertrouwd.

daarna of een campingbed mee, of de buggyinzet helemaal plat en daarin, of op de bank achter/naast je of onder het auto rijden.

3. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    We hebben dit ook eens gedaan, toen we ergens op visite waren. We hadden geen bedje mee omdat deze mensen zelf een bedje hadden. Maar die was met geen mogelijkheid uit te klappen dus we hadden weinig keus. Overigens wilde mijn zoontje helemaal niet slapen op dat grote bed.

Deel Deze Pagina