Was ik blij dat de 9 maandensprong eindelijk 2 weken geleden voorbij was en mijn dochter heerlijk sliep in het nieuwe huis. Helaas voor korte duur. Ze zit volgens mij midden in haar 11 maandensprong. Ze heeft een doorkomend tandje momenteel en voelt zich niet helemaal lekker. Maar ze wordt nu dus weer vaker midden in de nacht wakker en ook overdag wil ze niet slapen. Nog iemand die weer in dit sprongetje verzeild is geraakt. Mijn zoon had er nooit zoveel last van maar bij haar is het telkens prijs Nooit fijn natuurlijk alleen helaas nu zelf ziek ( voorhoofd en bijholtes ontstoken) EN dan heb je al zo'n lekker hoofdje
Onze dochter wordt s nachts ook opeens huilend wakker. In bed troosten helpt niet, en als ik haar eruit haal en vervolgens met slaapliedje zachtjes zing dan begint ze te huilen. Alsof ze niet achtergelaten wil worden. Ik ga dan even 5 min met haar op de bank zitten, even knuffelen, slaapliedje zachtjes zingen en terug in bed. Ze gaat dan zonder te mopperen weer slapen. Rond 6:00 wordt ze weer wakker, ik geef haar dan een klein fopflesje 90/1 en dan slaapt ze verder tot 9:00. Normaal sliep ze tot 8:00. Ik begrijp er niks van... Ik krijg ook het idee dat ze misschien van 2 naar 1 slaapje moet overdag. Eerste slaapje is altijd goed en zonder gezeur, bij de tweede gaat ze eerst nog even spelen voordat ze toegeeft. S avonds doet ze dat de laatste tijd ook...
Hier 1 zoontje precies hetzelfde. Vandaag slaapt ie toevallig overdag weer goed in bed, maar de dagen hiervoor was het krijsen als ik hem in bed had gelegd. 'S avonds verdomd hij het om te gaan slapen en 's nachts wordt ie wakker en krijst ie net zo lang tot ik hem bij me neem, gelukkig slaapt ie wel weer in zijn eigen bed als ik hem na 20 minuten terug leg. Enige momenten dat ie 's avonds stil is, is bij mij op schoot of als we op ons bed liggen, maar dan maakt hij er een feestje van en giert dan van het lachen in zijn eentje. Zodra ik hem dan weer op bed leg, krijst ie weer. Het ging vanochtend op bed goed en nu slaapt ie ook alweer ruim 2 uur op bed dus op hoop van zegen dat het vanavond ook goed gaat! Zijn 3e en 4e tandje zijn wel aan het doorkomen, maar ik heb niet het idee dat hij pijn heeft. Koorts heeft ie ook niet. Denk dus ook eht een sprongetje..
Ze was hier om 6 wakker wakker. En nu net pas om 15 slaapt ze weer voor het eerst. Ze weigerde gewoon . Pfff
Hier helaas ook. Waar ze eerst beide super slapers waren is M echt een spookje nu. Krijsen bij het naar bed gaan, snachts wakker en krijsen.. Overdag heeeeel aanhankelijk en snel boos. Zo vermoeiend.. Vervelend dat je ziek bent trouwens, beterschap!
Hier ook tandjes die doorkomen ontstoken ogen en een een griepje maken het er niet beter op.maar vandaag is die gewoon heel zielig. Hier alleen bijna 10 maanden wel van september
Ik sluit me ook aan hoor dochter is van 8 september en slaapt slecht, steeds wakker en hysterisch huilen. Beterschap one of kind!
Hier is dochter heel aanhankelijk. Wat lastiger met jn slaap komen en sneller hangerig... ook staat ze sinds 4 weken staan dus ook regelmatig in bed. Gelukkig slaapt ze tot nu toe nog wel door *klopt ondertussen alles wat hout is af*
Ik had al in het "oei ik groei" boek gezien dat er momenteel een dikke donderwolk boven mijn zoontje zou hangen. En we zijn nog op vakantie ook!!!! Maar.....hij is zó super de super lief momenteel en heeft nog nooit zó goed geslapen als nu! En hij is ook van september.... Dus ik hoop dat deze donderwolk lekker aan ons voorbij gaat.
Sneeuwvlokjes toevallig heeft mijn dochter ook 2 weken echt suuuuuuuuuuuuper geslapen!! Ik dacht ooooooh eindelijk. Na haar fles van half 6 sliep ze weer tot half8 en soms zelfs 9!! Uhm helaas die tijd is voorbij. En zo te zien is mijn dochter net 2 weken ouder Gisteravond om 23 uur was het een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele harde schreeuw. En ik kreeg haar maar niet stil Uiteindelijk in de stoel op haar kamer met haar gewiegd en na een half uur was ze stil. Tot 2 keer toe was het hetzelfde. En om half 4 heeft ze dan weer een fles gehad. 6 uur was mevrouw echt wakker en kon ik opstaan hihi
Yes! Mijn zoontje is sinds gisteren weer de oude. Hij is zelfs vannacht niet gekomen. Ben zo blij! Hopelijk blijft dit zo. Merkte het gisteren overdag al aan hem dat hij gewoon weer lekker op bed ging slapen en niet de hele dag aan het zeuren was.
Oh wat fijn Natasjee. Dilara heeft van elke sprong extreem last Seyhan heeft dat nooit zo erg gehad Ben zelf voor naar de ha geweest en toen zag hij Dilara ( met haar nu zeker 78 cm) ik ging voorheen eigenlijk altijd in België naar de ha omdat ik daar verzekerd was. Toen kwam hij met iets logisch. Hij vroeg me of ze al stond. Nou dat wil ze wel maar ze is nog wat bang. Nou zegt hij laat je niet gek maken door mensen en eigenlijk heel logisch. Ze hoort normaal nog kleiner te zijn ,zeker als een meisje. Voor haar is het veel moeilijker nu te leren staan omdat ze wiebeliger is. Haar spieren zijn ook niet zo sterk omdat ze zo snel groeit. Maar komt goed
One of kind, hier was het vannacht ook weer raak gisteren sliep ze prima dus ik dacht er vanaf te zijn maar helaas! Dochterlief was vervolgens ook om 6 uur klaar met slapen. Opvallend genoeg leert zij nu ook staan. Sinds een paar dagen staat ze overal. Ze durft alleen niet meer te gaan zitten Jouw dochter is inderdaad lang, mijn dochter is nu 71cm maar zij is juist iets kleiner dan gemiddeld. Sterkte ermee allemaal en hopelijk is het gauw weer over!
Die herinner ik me nog zooooo goed die sprong, en eerlijk na die beruchte 11 maanden sprong was het t/m 15 maanden bagger! Heel veel slecht slapen, mopperen, slecht eten, dan weer een weekje normaal en dan begon het weer, haha vergeet ik niet zomaar meer maar mijn dochter reageert heel extreem op sprongen, maar het goede nieuws: ze worden eens 18
En dan willen we ze weer klein hihihi. Hier zit ze er echt in. zelfs het eten wat ze dolgraag heeft "bloemkool vers of van olvarit friends wil ze niet. Kaken stijf op elkaar!