baby 3,5 maand ineens slecht slapen/drinken

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door Lelie1990, 24 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie1990

Lelie1990 Bekend lid

2 jun 2014
    583
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraagje maar geen idee of ik daarvoor bij u terecht kan.

Onze dochter (3,5 maand oud) sliep eerst hartstikke goed door. Gaat altijd om 20.00 uur naar bed, sliep eerst tot 08.00 uur, toen een periode tot 04.00 uur, afgelopen week komt ze steeds om 01.00 uur en gisteravond zelfs al om 23.00 uur!
    Ze krijgt sinds een paar weken 5x 180cc maar drinkt dit lang niet op. Gisteravond ojm 23.00 bijvoorbeeld dronk ze maar 50 cc leeg, de fles daarna om 02.30 ging wel leeg. Overdag laat ze vaak ongeveer 40 cc staan. Vorige week al contact gehad met het CB en ik moet gaan voeden op verzoek ipv de flessen aanbieden. Sinds we dit doen maakt ze er helemaal een puinhoopje van en komt ze steeds eerder. Is dit normaal dat ze nog 2x komt 's nachts voor een voeding? Is dit een fase?

Ik hoop dat u me kunt helpen?

PS ze krijgt trouwens forte voeding voor hongerige baby's. 3 weken geleden weer standaard gaan proberen, helft standaard op een dag en andere helft forte maar met standaard komt ze veel eerder voor een fles

2. Nutricia

Nutricia Bekend lid

4 jun 2014
    537
    0
    0
    Goedemiddag,

Dankjewel voor je vraag op het forum. Vanwege wetgevingsrichtlijnen zijn wij niet bevoegd om vragen over flesvoeding voor zuigelingen jonger dan 6 maanden te beantwoorden. We verwijzen je hiervoor naar je consultatiebureau. Zij kennen je kindje persoonlijk en kunnen je gericht advies geven.

Groetjes,

Anne-Lotte- Nutricia voor jou

Deel Deze Pagina