Cobravosje, tuurlijk kunnen ze later nog allergische reacties krijgn MAAR je verkleint de kans aanzienlijk door te wachten tot 6 maanden. Tegen die tijd zijn de darmpjes uitgerijpt waardoor de kans op allergieen stukken kleiner wordt.
allergieen komen niet zo zeer voort uit je darmen, als een kind een allergie heeft kan het last krijgen van hun darmpjes, maar ik heb als kind ook een allergie gehad en dat had niks met fruit of groente te maken ik had het al voordat ik het uberhoudt kreeg
Ik bedoel niet dat kinderen last kunnen krijgen van hun darmpjes maar dat de darmen nog niet af zijn bij de geboorte. Er zitten zeg maar gaten in. Daar kunnen deeltjes van de bijvoeding doorheen en deze kunnen allergieen triggeren. De darmpjes zijn rond de 6 maanden uitgerijpt, zeg maar af, waardoor de kans op allergieen dus afneemt.
oke op die manier..en hoe verklaar je nutrix dan? want dat raden ze dan weer wel aan en dat is toch ook bijvoeding/ dikker voedsel wat daar dan doorheen kan
Ik heb laatst een erg leuk cadeau gekregen van mijn vriendin een ketting welke vervaardigd is van siliconen, waar de baby op kan bijten en zuigen dit is erg handig wanneer de tandjes doorkomen of ze graag kauwbewegingen maken. Het schijnt een nieuw produkt te zijn in Nederland en afkomstig te zijn uit de verenigde staten en daar al helemaal HOT te zijn. Ik heb gisteren via hun site nog zo'n ketting besteld in een andere kleur, hoop hem vandaag te ontvangen. Kijk anders even op hun site, daar staat wat meer uitleg over e produkten: www.smartMom.nl