Ik stel gewoon een vraag, jammer dat er zo heftig wordt gereageerd alsof ik m'n kind iets ergs aandoe! Bedankt voor de normale reacties en voor de rest laat ik het hierbij!
Nee tuurlijk niet Maar t gat me meer om t feit dat er iets gevraagd word en iedereen zegt dt je het beter niet kan doen.. En dat de 4 maanden de minimale ondergrens is.. Vervolgens komt ts.. Dat t best kan want iedereen is volwassen geworden enzo... Dan denk ik... Als je het dan al weet en je weet al wat je wil doen wasrom vraag je het dan nog.. En vooral als je alle adviezen in de wind slaat... Het is gewoon niet goed... En ben je toch zo eigenwijs het wel te doen vergroot je wel t risico dat je kind er wel darmproblemen aan overhoud.. Maar he wie ben ik (Vandaar de reden van mn felheid justy had t miss beter iets anders kunnen zeggen maar goed hoopte dt het door zou dringen en ze nog gewoon even zou wachten)
Kan zien dat je nog niet oven de vijftig bent. De meeste van mijn kennissen boven de veertig hebben toch echt niet een perfecte stoelgang hoor! Geen idee of dat door Olvarit komt natuurlijk, maar als er nu toch al zo ongeveer sinds begin jaren 90 gezegd wordt dat voor 4 maandn bijvoeden meer nadelen dan voordelen heeft (gebaseerd op onderzoekenin meerdere landen), waarom zou je dan toch het risico nemen?
Ik denk dat je niet helemaal goed gelezen hebt... Ik zeg dat ik het met sam eens ben maar dat ik moet lachen om de heftige reactie. En nog steeds denk ik echt niet dat iedereen hier problemen aan over gehouden heeft maar wellicht een hoop mensen wel, daarom was ik het ook eens met het niet bijvoeden voor de 4 maanden.
Ik denk dat het wel gelukt is met doordringen! Haha. Maar nogmaals ik ben het met je eens hoor... En wat zijn die 2 weekjes (of zoiets) wachten nou nog?!?!