Baby 3,5 maand rijstebloem?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door DJR, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJR

DJR Actief lid

9 nov 2011
    121
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik stel gewoon een vraag, jammer dat er zo heftig wordt gereageerd alsof ik m'n kind iets ergs aandoe!
    Bedankt voor de normale reacties en voor de rest laat ik het hierbij!

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nee tuurlijk niet :p

Maar t gat me meer om t feit dat er iets gevraagd word en iedereen zegt dt je het beter niet kan doen.. En dat de 4 maanden de minimale ondergrens is..

Vervolgens komt ts.. Dat t best kan want iedereen is volwassen geworden enzo...
    Dan denk ik... Als je het dan al weet en je weet al wat je wil doen wasrom vraag je het dan nog.. En vooral als je alle adviezen in de wind slaat...

Het is gewoon niet goed... En ben je toch zo eigenwijs het wel te doen vergroot je wel t risico dat je kind er wel darmproblemen aan overhoud..

Maar he wie ben ik :)
    (Vandaar de reden van mn felheid justy :p had t miss beter iets anders kunnen zeggen maar goed hoopte dt het door zou dringen en ze nog gewoon even zou wachten)

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Kan zien dat je nog niet oven de vijftig bent.
    De meeste van mijn kennissen boven de veertig hebben toch echt niet een perfecte stoelgang hoor!
    Geen idee of dat door Olvarit komt natuurlijk, maar als er nu toch al zo ongeveer sinds begin jaren 90 gezegd wordt dat voor 4 maandn bijvoeden meer nadelen dan voordelen heeft (gebaseerd op onderzoekenin meerdere landen), waarom zou je dan toch het risico nemen?

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik denk dat je niet helemaal goed gelezen hebt... Ik zeg dat ik het met sam eens ben maar dat ik moet lachen om de heftige reactie. En nog steeds denk ik echt niet dat iedereen hier problemen aan over gehouden heeft maar wellicht een hoop mensen wel, daarom was ik het ook eens met het niet bijvoeden voor de 4 maanden.

5. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Ik denk dat het wel gelukt is met doordringen! Haha. Maar nogmaals ik ben het met je eens hoor... En wat zijn die 2 weekjes (of zoiets) wachten nou nog?!?!

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha wie weet :p

En 2 weekjes wachten is idd zolang niet :)

Deel Deze Pagina