welke flessenspeen voor baby 8 maanden

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door lisa333, 27 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa333

lisa333 Actief lid

11 jul 2011
    208
    0
    16
    hallo,

mijn dochter is 8 maand en is altijd een snelle drinker geweest,daarom gebruiken we de S fles met de small flessenspeen erop. Deze zijn we altijd blijven gebruiken, en momenteel drinkt ze iets minder gulzig en doet ze ongeveer 15 a 20 minuten over een fles 180/6.
    moet ik overstappen naar een medium of large flessenspeen of kun je de small variant blijven gebruiken?
    Sorry misschien een beetje een domme vraag maar ik weet het echt niet!

bedankt voor jullie reacties

Groetjes Lisa

2. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Dat idee heb ik hier ook weleens. Als ik dan de m speen neem gaat het veel te snel. Wat ik soms doe als hij niet goed alles uit de fles krijgt (te moe om te drinken ofzo?) dan doe ik voor het laatste de m speen en is het zo op.

Denk dat je het het beste kan proberen om er achter te komen wat werkt.

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Je kunt de small variant gewoon blijven gebruiken. Als je op een gegeven moment merkt dat ze ongeduldig word en dat het haar niet snel genoeg gaat, zou je een grotere speen kunnen gebruiken.

Bij onze dochter heb ik nooit een grotere speen gebruikt. Bij ons zoontje gebruik ik wel een iets grotere speen. Sinds dat hij bijvoeding krijgt gaat de fles niet snel genoeg op de kleinste stand. Met een iets grotere speen drinkt hij nu weer rustiger.

Deel Deze Pagina