Nutramigen 1 over, in twente?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door misa, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Hey dames, heeft iemand van jullie misschien een of twee blikken nutramigen 1 over zodat ik die kan overkopen? Ik woon in Twente en zou het heel graag dit weekend willen ophalen..! Wil je me een pb sturen als je dit voor me kan betekenen?
    Groetjes

2. misa

misa Niet meer actief

Of iemand die het wil opsturen, liefst vandaag nog?

3. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    wat is er aan de hand Misa?
    ik dacht dat je het op recept kreeg? of mis ik een berichtje....

Je kan diverse apotheken afbellen of ze het nog bellen he!! En er zijn heeeel veel apotheken...

volgens mij kan je het ook via internet bestellen....

4. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Op Marktplaats staan er een heleboel zag ik, ben je ondertussen al voorzien?

5. misa

misa Niet meer actief

We zijn nog niet voorzien. we hebben nu namelijk nutramigen 1 waar we mee begonnen zijn. Van iemand op het forum gekregen. De ka wilde dat we nr 2 gingen gebruiken. Dus daar hebben we een machtiging voor. Maar mn dochttertje blijft veel drinken en heeft nog geen bijvoeding dus twee is te vroeg. Nu is 1 bijna op...! Ik heb via mp wat besteld maar ben bang dat ik dat niet optijd binnen heb. Vandaar het oproepje. Maar anders gaan we vandaag nasr de apotheek en dan maar duur kopen..!

6. misa

misa Niet meer actief

Ooh gelukt! Ik heb een andere machtiging thuisgekregen vandaag en direct naar de apotheek gerend..! ;)

Deel Deze Pagina