Ik weet het.. het moet eigenlijk ergens anders staan, maar hier is veel meer animo Ik hoop dat het hier even mag.. Wij vertrekken namelijk vrijdag al naar zuid frankrijk met onze mups van 1,5. Dit is de eerste keer dat we zo ver gaan rijden. We willen halverwege ergens overnachten (onze dochter slaapt niet super in de auto, vandaar) ML vind het prima om onderweg gewoon wat te zoeken.. IK dus niet haha, ik ben liever wat beter voorbereid en zou graag een bestemming voor ogen hebben om naartoe te rijden. (vakantie stress komt langzaamaan op de proppen zetten) En dan het liefst ook eentje die kindvriendelijk is en waar het lekker vertoeven is met onze dochter. Ik zie het eigenlijk niet zitten om om 7 uur met elkaar op 1 kamer 'gepropt' te zitten. Onze eindbestemming is de dordogne, nabij Sarlat. We rijden via Parijs en zou het liefste ergens net Parijs voorbij, overnachten. Hebben jullie tips voor ons? Mijn dank is groot!!
Omdat het dubbel plaatsen van berichten niet is toegestaan wordt deze gesloten met een verwijzing naar de ander: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/524141-hebben-jullie-tips-voor.html Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl