Hij kijkt ook tegenwoordig eerst steeds omhoog. Erg leuk om te zien! Eerder legde ik zijn hoofd neer, gaf hem een speentje en meestal was het dan goed. Maar tegenwoordig werkt dat niet meer, en wil hij ook liever de duim in bed. Dus ik doe mijn ritueeltje, maar zonder de speen. Dan laat ik hem gewoon liggen, kijken enzo. Na even gaat hij wel liggen en uiteindelijk valt hij wel in slaap. Maar hij slaapt al vanaf bijna het begin op zijn buik. Dus hij associeert het niet persé met spelen. In de box ligt hij dan ook vaak op de rug, want de hele dag op de buik vind ik ook niet nodig. Je zou het kunnen proberen. Misschien duurt het even, maar misschien slaapt ze er wel beter door. Ons zoontje heeft ook wel een beetje een voorkeur naar één kant. Dus ik leg hem soms aan de andere kant in zijn bedje. Dan kijkt hij weer meer de andere kant op. Hij kijkt dus echt naar het licht. Succes!
@jois. Ook mijn zoontje heeft ingebakerd geslapen maar rolt nu om dus dat durf ik niet meer. Met buikliggen zelfde als bij snowtje, hij blijft maar op z'n armen steunen en gaat niet liggen helaas. Maar das niet waar dit topic over ging . Als ik een makkelijke slaper zou hebben had ik misschien ook eerder behoefte aan een 2e gehad...
@Tuti80: ik heb hetzelfde gereageerd op snowtje: je zou het kunnen proberen, dat buikslapen. Mijn zoontje kijkt ook altijd eerst omhoog, maar gaat uiteindelijk wel liggen en slapen.
Proberen is niet leuk he... Kost altijd tijd voordat je weet of iets werkt. Ik hoop dat het werkt voor jullie! Succes!
wij willen echt wachten tot de kleine 1 is...ik wil echt dat m'n lichaam uitgezwangerd is, al voel ik me nu wel prima, en dat met nachtvoedingen erbij, BV wat ook sloopt. psychisch wil ik ook tijd nemen...de KS wasd zo plotseling, mijn man was er niet bij omdat hij in het buitenland zat voor werk dus heeft nog wel tijd gekost om dat allemaal te verwerken. nu voel ik medus echt stukken beter. de kleine is een lekker vrolijk mannetje maar slaapt niet veel. hij huilt niet veel da's fijn. maar zwanger en een dreumes die van alles wil is ook niet makkelijk! als ik tijd had dan zou ik 2 jaar wachten maar ik ben 38 en we hebben er 5 jaar over gedaan zwanger te raken...ver wel natuurlijk dus moet l;ukken denk ik haha! het kriebelt steeds meer en heeft dus niet te maken met hormonen want t wordt steeds sterker...het is wel beter een jaar te wachten idd zeker met een KS...maar in juli gaan we ervoor! (bezoekje gyn en ff een en ander bespreken)
Helemaal mee eens, ook ik zou denk ik eerder aan nog een kindje toe zijn als ze een makkelijke slaper zou zijn. Maar ja, ze is evengoed een schat @jois: ze rolt al een tijd heel makkelijk, zowel van buik naar rug als andersom. Dus als ik haar op haar buik leg en ze is het zat, rolt ze gewoon weer op haar rug en daar zijn de armen weer hihi lastig, lastig
na de eerste begon het met 8 maanden weer te kriebelen, maar mn vriend wilde nog even wachten. uiteindelijk met 11 maanden ervoor gegaan, meteen zwanger, maar werd een mk, daarna weer meteen zwanger en dat ventje is nu bijna 11 maanden. het kriebelt hier alweer een maand of 3 voor een derde, dus volgende maand gaan we er weer voor. dat wordt dan wel onze laatste, want vriendlief vindt dan wel genoeg haha. wel gek dan dat ik daarna nooit meer zwanger zal zijn.... maar goed, je kan niet eeuwig doorgaan natuurlijk...
Ons manneke is met 37 weken gehaald. Ik lag toen ruim 2 weken opgenomen in het ziekenhuis... maar qua groei heeft dat niet echt geholpen. Ik had een kleine placenta en mijn bloeddruk was al wéken te hoog. 130/95 terwijl ik normaal een hele lage heb 90/50... (zit in de familie) Hierdoor was de doorstroming van de navelstreng slecht. Dit hebben ze dus nooit in de gaten gehad. Pas na een week ziekenhuis kreeg ik medicatie ervoor. Daarnaast huilde ons ventje héél veel! Maar achteraf gezien kwam het door zijn liesbreuk. Sinds de operatie is ie tevredener en vrolijker. Ik geniet nu meer van hem. En hij van ons en zichzelf lijkt wel Dus nu begint het af en toe te kriebelen. Maar ik ben gewoon bang dat ik wéér in een diep dal raak met zo'n pasgeboren ukje en dát wil ik nooit meer! Heel moeilijk dus allemaal... al zegt de gyn met een lach op zijn gezicht... "ik zie je over 1,5 jaar wel weer" haha! Ohh... Elif... jullie geen anticonceptie? Ik begrijp dat héééél goed na al het lange wachten. Maarrrr... ik ken een aantal mensen waarbij het niet vanzelf ging. Tot na de 1e zwangerschap .... Ohhh meis, ik gun jullie een hele makkelijke zwanger-worden periode voor de volgende
Hahaha Cyntje dank je wel De wonderen zijn de wereld niet uit natuurlijk maar normaal gezien..... Ik snap dat je niet meer in dat gat wilt vallen. Het is ook allemaal niet niks zeg. Wij hebben net de bloeduitslagen voor de kma en die zijn negatief. Ik ga nog 2 weken door in totaal met de pepti om te kijken hoe en wat. Het is niet altijd in het bloed te zien natuurlijk. Maar dat huilen pfff
Ik droom al bijna 2 maanden over weer zwanger worden en een kindje... Nou da's niet helemaal waar, ik droom over nog een tweeling krijgen. Maar eerlijk gezegd als ik niet slaap moet ik er niet aan denken haha 2 meneertjes vind ik voorlopig wel genoeg haha
ik had het ook al heel vroeg, en ik ben nu net een weekje gestopt met de pil.. soraya is nu anderhalf, dus als alles goed verloopt en ik raak snel zwanger, dan is zij straks 2,5 als de kleine komt
@Mukkie: Ik kan me indenken dat dat heel heftig moet zijn geweest. En dat dat niet mee werkt aan je geestelijke gesteldheid. dat wil je zeker niet weer.. Ik moest al vreselijk wennen aan het feit dat ik een avond van te voren wist dat ik ingeleid zou worden, een week voor de uitgerekende datum. Ik wens jullie alle geluk vanaf juli..! @Snowtje: ja dan wordt het lastig als ze draaien... haha! Op mijn werk (kdv) leggen we ze wel eens 'vast': het uiteinde van de slaapzak onder de matras instoppen. @Surf: Succes...! Hopelijk gaat het weer zo snel! @Cyntje78: Klinkt heftig zeg.. Wat sneu, zo'n begin voor jullie. Maar wel heel fijn dat hij nu een stuk vrolijker is! @Elif: Ik hoop ook voor jullie dat het dit keer sneller gaat. De wonderen zijn de wereld nog niet uit..! Je gebruikt dus pepti. Reageert je kindje er beter op, ondanks de negatieve uitslagen? @Linnepinneke: Whahaha! Dat zou wat zijn he, nog een tweeling! @Mamavaso: Succes..!
Ja, herkenbaar. Ik ben zó verliefd op ons zoontje en ik verbaas me er nog elke dag over dat wij zoiets moois helemaal zelf hebben gemaakt en dan zit ik te verzuchten dat ik er nog een wil. Hoewel meneer niet de makkelijkste is. En aangezien het twee jaar heeft geduurd voor ik zwanger raakte gaan we hier ook zeker niet al te lang wachten met proberen voor een tweede.
Gek heh hoe je zo verliefd kunt zijn??? Het is nog een ander gevoel als verliefd zijn veel intenser Jois tja hij kon moeilijk poepen dus kreeg daar weer last van ( van bv op fv) Gisteren ging het wel een stuk beter. We proberen 2 weken of het beter gaat anders dan weer terug naar de omneo.
Ja dat klopt: het is anders en nog intenser dan verliefdheid..! Maar ja, hoe omschrijf je dat! haha! Succes met het proberen. Het is allemaal niet vanzelfsprekend he..