Baby 3 maand en alweer dromen over nóg een kindje..! Wie ook?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door misa, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misa

misa Niet meer actief

Ja, zo kan het dan ook lopen he. Zo zie je maar weer dat je het echt niet in de hand hebt!
    Gelukkig dat jullie nu een tweede kindje hebben...! :)

2. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    En weet je wat het grappige is.

Is zei nog tegen mijn man:"voor mijn 30ste wil ik mijn 1e kind en voor mijn 35ste mijn 2e"

En het is gelukt ook nog:D

op mijn 29ste voor de 1e keer moeder geworden en op mijn 34ste 2e keer.;)

3. misa

misa Niet meer actief

Goed uitgemikt dus!! ;)

4. Alita

Alita Niet meer actief

Nee je weet het nooit van te voren natuurlijk hoe jij het ervaart, kan je alleen zeggen hoe het hier is gegaan.;)
    Wat ik ook leuk vindt om te zien is hoe de oudste met haar omgaat, ze reageren echt al op elkaar....en idd wat je zegt het zou wel fijn zijn als de oudste op zijn minst kan lopen...

Ja dat speelt dan ook natuurlijk weer mee dat je er 1 jaar over hebt gedaan bij je eerste. Is het geen idee om te gaan tempen? Zo kun je mooi zien hoe je cyclus is.

Maar ook weet ik dat als het eenmaal weer begint te kriebelen je niet veel tegen je gevoelens kunt doen;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

hihi ik wilde altijd graag voor mijn 25ste mijn eerste kind...
    Nou ze werd geboren op mijn 25ste verjaardag:D

6. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Ooooh ik herken het gevoel ;)!! Ik/wij zouden ook graag voor een 2e willen gaan, maar mijn dochtertje (nu 8mnd) slaapt s nachts zo slecht dat ik me elke x afvraag of ik wel voor haar kan zorgen als ik weer zwanger zou zijn en of ik dan wel van de zwangerschap kan genieten. De vorige zwangerschap was ik namelijk erg misselijk de eerste 16 wkn. Mijn gevoel wil heeeeeel graag maar mijn verstand zegt nog even wachten! Of het slapen moet ineens omslaan en anders wachten we tot ze ong 10 mnd is! Bij mijn dochter hebben we er een jaar over gedaan en meerdere miskramen gehad daar ben ik wel erg bang voor en ook wel een klein beetje voor weer zo een moeilijke start maar al het mooie overwint die angst voor 100% en ik kan er toch echt weer naar uitkijken!!!

7. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Hier nog iemand die graag voor de tweede wil gaan!
    Ik heb dit gevoel ook al vanaf de 3e maand.
    We willen eerst nog verhuizen en dan wil ik eigenlijk wel weer!
    Ik mis het zwanger zijn en het heel kleine babietje.
    Ik vind deze leeftijd ook heel leuk hoor!
    Gevoel zegt: NU! Verstand zegt even te wachten tot we verhuist zijn.

8. misa

misa Niet meer actief

@Noukie1805: Wat vervelend dat je dochtertje zo'n slechte slaper is. Enig idee waardoor het komt? Mijn zoontje heeft er ook ff moeite mee gehad (is nog wel eens stuk jonger) en ik heb best veel aan de babyslaapgids gehad. Is even erg moeilijk, maar hier heeft het gewerkt. Mocht je interesse hebben, ik kan 'm je zo sturen. :)
    En vergeet niet: de volgende zwangerschap en kindje kunnen wel heel anders verlopen dan de eerste keer...! ;)

@Rianne19: Ja, soms moet je wel wat meer naar je verstand luisteren dan naar je gevoel he. Maar toch vind ik in meeste gevallen gevoel vele malen belangrijker..! ;)
    Veel geluk voor als jullie er weer voor gaan..!

Deel Deze Pagina