Hallo, Ik heb een vraag over mijn zoontje zijn voedingsschema want hij is 6,1 maand. En ik heb al veel op internet gezocht maar ik kom er niet uit. Want het is namelijk zo ik zie veel mensen vanaf 6 maand al pap in de ochtend en broodkorstje/koekje in de middag en thee of water geven na elke voeding. Nou vraag ik mij dus af moet ik hier nu ook mee beginnen? En hoe en wanneer zou ik dan pap en of broodkorstje/koekje kunnen geven? en moet ik nu ook overstappen naar nurtrilon 2? en zou ik hem dan broodkorstje geven moet er dan ook een fles af en welke fles kan ik dan het beste eraf halen? zijn schema is; 07.30 uur 210+6 scheppen nutrilon 10.000uur fruithapjes vers 12.00uur 180+6 scheppen nutrilon 15.30uur 180+6 scheppen nutrilon 17.00uur avondeten vers 1830/1900 uur fles 210+6 scheppen Ik geef mijn zoontje rond 18.30 19.00 uur zijn laatste fles omdat hij het niet langer volhoudt wakker te blijven. Of is dit allemaal te kort op elkaar? Ik hoop dat u mij kan helpen met mijn vele vragen Alvast heel erg bedant! groetjes Assen89
Hoi, Je kunt beginnen met de overgang naar opvolgmelk, je kunt daar 4 flessen van 200 ml van geven. Is je kindje daaraan gewend kun je aan 1 voeding ook pap toevoegen. Gaat dat goed, dan kun je een korstje brood proberen. Het is beter om het niet allemaal tegelijk te doen, zodat de darmpjes van je kindje rustig kunnen wennen aan de overgang. groetjes Eveline