Wie heeft er een tip hiervoor, onze kleine Houdini krijgt helaas de rits van zijn slaapzak zelf open! Een veiligheidsspeld lijkt mij gevaarlijk maar misschien heeft iemand een handige oplossing? Hij had laatst trouwens ook al eens de buckle van het autostoeltje open .....
Herkenbaar. Na het omkeren van de slaapzak en het vastspelden van de rits leek het ons maar tijd om de slaapzak uit te laten. Ik had het nooit verwacht, maar ze sliep net zo lekker als met. Sindsdien dus zonder.
Hier ook een Houdini.... slaapzak laat hij meestal met rust, maar wel de sluiting van het fietsstoeltje én de sluiting van zijn autostoeltje Over de slaapzak: ik lees hier nog wel eens dat de slaapzak achterstevoren en binnenstebuiten wordt aangedaan, wellicht helpt dat? En anders idd over op een dekentje of dekbedje (officieel pas vanaf 2...)
kijk, achterstevoren aandoen daar had ik zelf nog niet aan gedacht, super! Ga ik proberen. Wat een lakentje/dekentje of dekbedje betreft, ik kan me niet voorstellen dat hij daar netjes onder blijft liggen maar misschien moet ik het inderdaad gewoon proberen... Bedankt voor het reageren!
Ymke heeft haar slaapzak ook al een tijdje achterste voren aan. Krijgt de rits nu nog wel eens open maar meestal voor de helft. Bij Emiel hebben we op een gegeven moment een vershoudclip om de sluiting gedaan. Wurmt je zoon ook zijn armen naar binnen? Ymke deed dit wel. Lag met 2 armen in een gat te slapen of met de elleboog erdoor. Heb de armsgaten ook maar wat kleiner gemaakt.
Hier is hij ook ongeveer om die tijd uit gegaan nadat ik hem indd binnenstebuiten en achterstevoren had gedaan en ze hem nog open kreeg...Dan maar zonder en ze slaapt er heerlijk mee
Laats ook al een topic hierover. Binnenstebuiten met het lipje naar binnen. Veiligheidsspeld lijkt me ook wat eng. En achterste voren zal ik niet doen want het halsje is altijd lager dan de rug kant. Het is maar een tijdelijke oplossing denk ik want de mijne krijgt hem nu ook weer los dan maar slaapzak uit en gewoon onder laken.
Hier deed ze dat ook, en heb toen de slaapzak van achteren vast gemaakt, dus achterste voren aantrekken en sindsdien doet ze geen moeite meer om hem open te maken, hoewel ze als ze wil, er echt wel bij kan hoor! Maar ze doet het dus gewoon niet meer.
Yasemin deed dit ook. Ze heeft nu idd sinds een tijdje de slaapzak achterstevoren aan. Tot nu toe gaat dat prima. Het gaat niet met alle slaapzakken trouwens, heb er eentje van de Hema die ik wat te hoog vindt sluiten. Dus gewoon even per slaapzak bekijken.
@ Duchess, dat zat ik inderdaad ook te denken; dat sommige slaapzakken aan de rugzijde veel hoger sluiten. De slaapzak die hij nu aan heeft is inderdaad ook van de Hema en sluit vrij hoog. Zal de andere slaapzakjes eens even bij langs!
Hier achterstevoren. Binnenstebuiten ook geprobeerd maar kreeg ik zelf de rits met heel veel moeite open haha.