zouden jullie heen gaan of niet.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ramoontjuh82, 22 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Wij hebben zondag een tuinfeest/verjaardag van mijn schoonmoeder. Maar nu het volgende. Onze oudste zoon heeft vorige week en afgelopen weekend in het ziekenhuis gelegen omdat hij mij is weggevallen. Ze dachten eerst dat het epilepsie was maar dat is er niet uitgekomen. Ze dachten ook dat hij een tumor had maar dat is het gelukkig ook niet. Hij is me weggevallen en daarna begon hij te spugen en dat zijn wel de tekenen wat bij een tumor kunnen horen maar gelukkig is dat het niet.

Zouden jullie naar de verjaardag toe gaan?
    NOrmaal doen ze het in de tuin maar het weer wordt niet zo geweldig en dan doen ze het vast binnen en dan is er ook nog veel familie bij en die zijn allemaal zo overdreven en vooral mijn schoonmoeder. Onze zoon krijgt nu een ab kuur omdat hij daarbovenop nog een oorontsteking heeft gekregen. Hij krijgt donderdag nog een buikecho.
    Zouden jullie heen gaan?

Ik heb ook niks met mijn schoonmoeder hoor. Vrijdag was onze zoon weer opgenomen en toen waren we even beneden in het restaurant en daar hadden ze van die heliumballonnen en daar kwam onze zoon met 2 ballonnen aan en toen zei mijn schoonmoeder van hij heeft thuis een grote ballon dus nu hoeft hij geen kleine. Jongetje was hartstikke blij met die ballon. Toen begon hij wat te jengelen zegt ze van doe niet zo zielig. Nou mijn man en ik keken elkaar aan en dachten allebei hetzelfde van doe niet zo kinderachtig. Ik heb later maar zelf de ballon voor hem gekocht. Dit staat trouwens los van mijn vraag maar wilde het even kwijt.

2. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Ik zou doen waar jullie je het prettigst bij voelen.Zo te horen blijf je het liefste thuis, dan zou ik dat ook doen.
    Als je man wel persee wilt gaan (weet niet hoe hun band is) zou ik zondag eventjes kijken hoe jullie zoontje zich voelt en dan een keuze maken.

Ik heb toevallig ook zaterdag een tuinfeest bij mijn schoonmoeder, ook ik heb totaal niks met haar en dat is ligt uitgedrukt. Als ik in jouwn schoenen stond was mijn keuze dus makkelijk gemaakt haha.

Maargoed als het dus puur om de gezondheid van jullie kindje gaat zou ik alvast laten weten dat jullie eventjes willen aankijken hoe jullie kereltje zich op dat moment voelt en dan beslissen of het wel of geen goed idee is om tussen die drukte in te zitten.

3. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Kan jij niet gewoon lekker thuisblijven met je zoontje en dan kan je man even langs gaan? Jij blij (en opgelucht) en schoonmama ook dat haar zoon er is.

4. fafje

fafje Niet meer actief

is er een kamer waar jij je terug kan trekken...je kan gewoon eventjes gaan..en als te druk is of weggaan of je terugtrekken in een kamer
    Maarja als je man alleen kan gaan, kotm hets owieso beter uit..en zou ik ook thuisblijven

wat erg voor je zoontje..

5. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Het was idd heel erg schrikken. Hij was net zo wit over zijn hele lichaam. Hij klaagt nog steeds over zijn buikje.

Er komen ook neefjes en nichtjes mee en die zijn altijd erg druk.
    Ik zit heel erg in twijfel. Hij is ok nog steeds heel erg moe. Hij slaapt s'middags zo 3 a 4 uur achter elkaar.
    M<ijn schoonmoeder doet dan altijd zo overdreven en moet dan altijd zielig doen. Zij heeft ook zo'n aanval gezien en ze zat er om te janken en nu zal ze wel heel erg zielig gaan doen dat het er heel erg eng uitzag en zo. Het zag er ook wel heel erg eng uit maar ze overdrijft dan altijd zo.

We hadden ook overlegd toen hij in het ziekenhuis lag dat ze van te voren even zouden bellen als ze langs zouden komen nu mocht ons mannetje zondag naar huis en wie kwam in het zh toen we net weg wilde gaan sm. Onze andere zoon was bij mijn ouders daar moesten we dus nog en het was vaderdag dus even een kopje koffie drinken maar we moesten ook direct weer weg want me sm zat bij ons te wachten. Ze zei van dan ga ik wel met jullie mee nee ook niet vragen haar gewoon opdringen. Mijn man had net gezegd ik bel mijn ouders wel als we al een poosje thuis zijn want dan komen ze niet dus die zat er ook niet op te wachten dat ze er was. Ze denkt dan niet na van goh misschien willen ze wel even met hun 4en zijn. Pinkstermaandag kwamen ze ook al toen we net thuis waren. Gek wordt je er van. Ze beld nu steeds heo het gaat elke dag en of hij al gegeten heeft want dat deed hij ook al maanden heel erg slecht.

Als ik al zie dat ze beld neem ik soms al helemaal niet op.
    Laatst belde ze ook liet ze de foon zo 2 min over gaan maar wij waren druk met onze kids op bed te doen toen belde ze mob toen nam mijn man op en zei ook van nou kun je de foon nog langer over laten gaan.
    Toen de oudste geboren was kwamen ze ook elke dag om gek van te worden en als de kids wat hebben beld ze direct maar als wij wat hebben beld ze niet. Toen wij in het ziekenhuis liepen van onze oudste belde ze ook nooit om te vragen heo het met mij ging. We waren daar een keer en een dag erna hadden wij onze eerste iui behandeling en had ze ookn iet gebeld de volgende dag. Toen we vertelde dat we zwanger waren zei ze keihard van "van mijn eigen dochter is het anders als van jou"nou dat heeft mij zo pijn gedaan en nu wel heel erg overdreven doen na de kids ik kan daar zo slecht tegen. Ze kan ook niks goed doen in mijn ogen hoor. Mijn man en ik hebben hier geregeld ruzie om.
    Sorry voor het gezeur en het lange verhaal.
    Maar nu weten jullie wel waar mijn slechte band met haar weg komt.

6. Maia

Maia Niet meer actief

als hij helemaal 100% gezond zou zijn en goed lekker in z'n vel zou zitten zou ik zeggen ga gewoon even in elk geval.

met dit verhaal zou ik geneigd zijn om gewoon even lekker thuis te blijven en dan later na het feest of voor het feest eventjes te gaan wanneer er geen andere gasten zijn.

7. fafje

fafje Niet meer actief

tjaa als je sowieso al niet een goede band hebt met haar...zou ik gewoon niet gaan...dan maar volgend jaar...tis niet zo dat je kindje nu iets mist ...

zeg haar gewoon dat zij gezodheid belangerijkst is, e dat je wilt dat ie u weer i ee goed ritme kotm e door aar de verjaardag te gaan het anders weer allemaal in de war raakt!

8. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Ik ben het eens met Maia. Ik zou de drukte misschien even mijden nu, vooral als je kleintje nog aangeeft klachten te hebben enzo (buikje)...

Ik zou anders even vanuit zijn ogen kijken. Heb je een idee dat de afleiding en aandacht hem goed doen of zie je de drukte meer als een belasting bij hem? Sterkte in je beslissing.

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Normaal ben ik niet zo moeilijk met dit soort dingen en zou ik gewoon gaan. Maar zoals ik begrijp is het nog niet bekend wat je zoontje heeft en geeft hij ook aan dat hij last heeft van zijn buikje. Ik zou in dit geval niet gaan.
    Hij is net uit het ziekenhuis en je merkt aan hem dat hij moe is. Ik zou dus zeker voor de rust kiezen op dit moment.

Sterkte met je zoontje!

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Bah, schrikken zeg!

Ik zou niet gaan.
    Puur omdat je zoontje zn rust nog nodig heeft.
    Je man zou wel kunnen gaan met je andere zoon.

Prima opgelost toch?

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik zou persoonlijk eerst even afwachten hoe het gaat met je kleine en dan pas beslissen ik ga of ga niet

12. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Mijn vriend wil wel heen gaan naar dat feestje.
    Nu zit het zo nu zijn we afgelopen vrijdag niet op een bruiloft geweest omdat ons mannetje sávonds niet in slaap valt op het moment. Hij gaat wel op bed maar na 5 min giert hij het uit en wil hij alleen maar bij mij zijn. Nu leek het mijn vriend geen goed idee om naar de bruiloft te gaan en ook omdat hij nog maar net uit het ziekenhuis was. Nu wil hij dus wel morgen naar zijn ouders toe terwijl het daar druk wordt. Ons mannetje is niet ziek meer maar hij nog wel ontzettend moe. Ik ben bang dat het te druk wordt voor hem op dit moment.

Zouden jullie gaan?

13. tulip

tulip Niet meer actief

nou, na je eerste post zou ik eerlijk gezegd niet eens twijfelen. Ik zou echt niet gaan. Zijn rust lijkt mij heel belangrijk, het is allemaal niet niks. Ook al zou hij wat opgeknapt zijn dan is het voor hem toch veel lekkerder om gewoon even lekker thuis te zijn i.p.v. op een druk feest.

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thuis blijven!

Beterschap en succes met de buikecho!

15. tamaartj

tamaartj Actief lid

2 feb 2010
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou niet gaan,
    je zoontje is nog steeds ziek en zal zich niet lekker voelen (door oorontsteking en pijn in zn buik)
    ik denk dat het voor je zoontje beter is en fijner voor hem om lekker thuis te blijven
    succes met je beslissing

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb niet alle reacties gelezen maar kan je vriend/man niet alleen gaan? Dat hij aangeeft dat jullie je zoontje liever even niet in de drukte laten omdat hij zich niet lekker voelt. Volgens mij voel jij (en je vriend/man) er niet prettig bij om niet te gaan. Je schoonmoeder moet zich daar dan maar even bij neerleggen. Er zal heus nog wel een keer een tuinfeestje,verjaardag of iets komen waar je zoontje wel mee naar toe kan.

Liefs

Deel Deze Pagina