doorkomende tandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door claudianoa, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    hoi allemaal,

onze zoon krijgt zijn eerste tandjes alleen niet 1 maar 2.
    en hij heeft er zo'n last van zelfs zijn fruit wil hij niet eten na een paar hapjes gilt hij het uit. naar bed gaan is ook drama alsof het meer zeer gaat doen als we hem neerleggen. hij is helemaal uit zijn doen.
    wie heeft de gouden tip

2. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    dentinox hielp hier heel goed. Ik deed het ook wel eens een half uur voor de maaltijd dan at ie wel. Heel veel succes.

groetjes kim

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier ook Dentinox met goed resultaat...
    Deed wat druppels op een wattenstaafje en dan over het tandvlees. Volgens mij vond ze het zelfs lekker, want als ik klaar was wilde ze het wattenstaafje 'leegzuigen'!
    Het eten en drinken was ook altijd wat minder in de periodes dat ze tandjes kreeg. Ze heeft er nu 4 en kwamen ook in 2x2.

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    chamodent van VSM hielp hier goed en als ze echt heel erg last had, gaf ik een zetpil..

5. Coconut

Coconut Actief lid

31 jul 2009
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook dentinox. Anders kun je een washandje met ijskoud water proberen. Bij ons ook een groot succes, druifjes uit de koelkast en dan door de helft (als 'ie dat al kan)

Succes, hier ook steeds drama:(

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier ook dentinox werkte super en een bijtring die ik half uurtje in de koelkast moest leggen.
    Jayden kreeg ook 2 tandjes tegelijk. Heeft ze nu inmiddels al bijna 2 maanden en nu ziet het er naar uit dat hij weer last heeft maar dit keer van zijn voortandjes.
    Ook gaf ik soms een zetpil, helemaal als hij snachts ging slapen.
    Dan zakte de pijn wat af bij hem en kon hij lekker slapen.

7. claudianoa

claudianoa Fanatiek lid

13 sep 2009
    1.724
    0
    0
    dan ga ik toch maar de dentinox halen
    ik had zelf genigel in huis dat werkte bij noa heel goed maar bij tygo niet. de bijtring geef ik ook geregeld maar daar zuigt hij op hahaha
    het is zo zielig en hij heeft er echt zo'n last van

8. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Precies hetzelfde hier!
    Heb ook gewoon een zetpil gegeven op aanraden van vele meiden hier! Nu is het tandje door en ze is weer super vrolijk:D

Deel Deze Pagina