Ouder-kind gym?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nog meer dreumessen die hier op ouder-kind gym (peutergym) zitten? Julia doet het sinds een dikke maand, en ze vindt het ge-wel-dig!

Mijn hele huis is inmiddels omgebouwd tot gymzaal :D De bank en de tafel zijn samen een brug (voeten op de tafel, handen op de bank--> bruggetje!), het vloerkleed is de mat voor eeuwige koprollen en ze steunt met haar handjes tussen haar tafeltje en de vensterbank en duwt zich zo op, beentjes gestrekt naar voren. De duwstang van de kinderwagen wordt gebruikt als rekstok/ringen.

Mevrouw was ook erg boos dat ze de afgelopen dagen niet naar de speeltuin kon. Ze is helemaal enthousiast van rekstokken en schommels ;)

Nog meer gymmende kindjes?

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Lijkt me ontzettend leuk om te doen met ons harkje ;). Helaas hier alleen op mijn werkdagen. Spam maar wat leuke foto's van een gymmende Julia, kunnen we inspiratie opdoen. :)

3. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Mn dochter gaat ook elke donderdagochtend, super leuk! Ideaal, ze is die dag bij opa en oma (mijn werkdag) en gaat dus altijd met haar nichtje en opa. Ze vinden het geweldig!

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Toen ik het ontdekte was mijn dochter al te oud en is ze op peutergym gegaan, zonder mama dus. Maar ik ga het straks met zoonlief doen als hij 1,5 is. Lijkt me super leuk om iets samen met zoonlief te doen.

5. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Hier hebben ze wel peuter-oudergym,maar dit is in een ander stadsdeel.Ik moet dan een uur met de bus reizen om even te gymen.
    Overigens vind ik het jammer dat voor de kleintjes hier weinig is.

Vanaf 4 heb je pas kidsswing vanaf 5 scouting en voetbal,vanaf 6 jaar de speelweek,gevechtssport en weer ouder tennis.Maar voor de kleintjes heb je niets......Wel in andere stadsdelen,maar daar kan ik niet afreizen als ik er nog 1 op school heb straks

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Klinkt wel heel erg leuk zeg! Hier een actief ventje wat nu heel erg begint met klimmen. Dus als hij wat ouder is, lijkt het me zeker ook iets voor ons.

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lisa zit ook op peutergym sinds ze 20 maanden is.
    Erg leuk!!
    Lot mag ook meedoen zogauw ze kan lopen.

8. Maia

Maia Niet meer actief

ja hoor, hier sinds een maandje ongeveer! Ze vindt het harstikke leuk om te doen, vooral koprollen wordt ze helemaal blij van en ik merk ook dat ze steeds meer begint te snappen enzovoorts. Hier compleet een succes

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.025
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Hier is het niet in de buurt helaas...het klinkt erg leuk!

10. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Te gek he!! is zooo gaaf!

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Klinkt erg leuk!!!

Meteen even bij ons gekeken, en het word in onze stad ook gegeven voor kinderen vanaf 2 jaar.

12. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    wij zitten er ook al op sinds y 18 maanden is. ze vind het helemaal geweldig. lekker klimmen en klauteren, met leeftijdsgenootjes omgaan en een uurtje alle aandacht van mama! en nu de tweede is geboren vind ze dat heel fijn

Deel Deze Pagina