Hallo, Ons dochtertje is nu 6.5 week. Ze krijgt nu 6x 120 en woog anderhalve week geleden 4 kilo en 200 gram. Nu is het de laatste paar dagen zo dat ik haar steeds voor het laatste flesje wakker moet maken dit lukt dan wel een beetje maar na 5 min voeden valt ze gewoon weer in een diepe slaap en laat daardoor vaak 30 tot 50 ml voeding staan. Dit gaat er dan ook echt niet meer in probeer ik het wel komt het er ook zo weer uit. Nu heb ik het cb gebeld om te vragen of het een idee is om de laatste fles te laten en te kijken hoelaat ze dan komt. (Nu tegen 4 uur.) En om dan in het flesje van half 9 wat meer te doen zodat ik haar om 12 uur kan latwn liggen. Ik werd er niet echt veel wijzer van wat ze allemaal zei ze had hwt erover om te geven wanneer we zelf gaan slapen en ik moe ben? Ik zei al mij maakt het niet uit het gaat me om haar lijkt me voor haar ook niet fijn dit. Hoe hebben jullie dit gedaan? En wat zou ik doen....
Mijn oudste deed dit ook, maar kwam dan weer om 1 uur snachts. Nou ik ga niet tot 11 uur wachten, lopen klooien en dan een ruime uur later weer uit bed. Ik begrijp uit je verhaal dat ze de laatste fles iets drinkt en dan rond 4 uur weer. Ik zou niet de fles rond 7 uur groter maken, maar je kunt wel kijkenwat er gebeurd als je haar niet wakker maakt. De fles groter maken kan zorgen voor een te volle buik en ze is nog te jong om een hele nacht door te slapen. Hier mag je nu ook nog niet op aansturen. Je hebt kans datze net als mijn kinderen om bijv 1 uur en dan weer 4 uur komen. Ik vond dat geen probleem en ging zelf optijd naar bed.
Hallo Bedankt voor je reactie. Nee ik denk ook niet dat het goed is om haar meer te geven. Misschien zou ik kunnen proberen om de laatste voeding iets te vervroegen dus ipv kwart voor 12 om 11 uur ofzo?