baby +- 3 maanden en alweer voor de 2e gaan!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door muis26, 11 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haai haai!

er is al een soortgelijk topic hierover. maar daar doen al zoveel aan mee dat veel elkaar al door en door kennen en je er maar moeilijk tussen komt.

dus ik vind het leuk om een nieuwe te openen met een klein clubje! Mijn zoontje is nu 3 maandjes en ik ben eergister ongesteld geworden, de 1e keer na mijn bevalling. dus voor ons straks weer de 1e ronde!!!! heel spannend, vooral omdat het zo snel na mijn bevalling is. maar het lijkt mij erg leuk als Sam een broertje of zusje krijgt en ze niet zoveel schelen.

Mijn broer en ik schelen ook maar 13 maanden en we speelden vroeger dag en nacht met elkaar.

Dus mochten er meer mensen zin hebben om hier te kletsen GEZELLIGGGG!!!! :p

2. mamavanv

mamavanv Lid

26 jun 2009
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik dacht hetzelfde ;)

Ons zoontje is wel wat ouder. Net een half jaar geweest.
    Wij wilden ook alweer snel. Na een paar maanden begon het weer te kriebelen.
    Omdat we bij de eerste meer dan een jaar hebben moeten wachten, hebben we besloten om de natuur nu maar op z'n beloop te laten. Toch was de kans op een snelle zwangerschap zowiezo niet zo groot, omdat ik tot twee dagen geleden borstvoeding gaf. Mijn cyclus moet nog steeds op gang komen. Maar wie weet, misschien gebeurt het nu een keertje snel. :)

(Al lijkt het me wel loodzwaar. Ben nu nog regelmatig doodop, omdat ons zoontje nog steeds niet structureel doorslaapt.)

3. Mamma1984

Mamma1984 Niet meer actief

Hoi meiden,

Het clubje meiden in het topic "Net bevallen en weer kriebels" is niet zo groot hoor. De meeste meiden zijn al zwanger of bevallen en schrijven in het andere topic mee onder zwanger zijn. Ik schrijf zelf ook pas een weekje mee in het topic "Net bevallen en weer kriebels". Dus als jullie zin hebben komen jullie dan gezellig meekletsen?

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haai haai mamavanv!!!
    gezellig!!

Bij ons is de 1e vrij snel gegaan, maar omdat ik ovulatie sticks heb gebruikt. Ik had de eerste 3 cyclussen geen eisprong (heeeele ontzettende langgge cyclussen van soms wel 60 dagen!@!@@##$)

en de 4e keer had ik een eisprong, ovulatie test werd knal en knal paars, en t was toen ook meteen raak! ik denk als ik die dingen niet had gebruikt ik nu nog bezig zou zijn. Er was geen peil op te trekken ik had elke maand weer een andere lengte.

En nu willen we het zonder al die poespas proberen, dus dat kan wel even duren. ik hoop natuurlijk van niet!!

Maar bij jou slaapt ie nog niet door? komt vast door de bv!! ik heb 5 weken bv gegeven, maar bij mij werkte het totaal niet, sam werd 4 keer wakker snachts van de honger, en sinds ik nu volledig de fles geef, geef ik rond 7/half 8 de laatste en wordt ie tussen 6 en 7 pas wakker smorgens. Heerlijk!

En mama1984... ik heb al een poging gedaan om mee te schrijven daar. maar iedereen was zo druk met elkaar beantwoorden dat maar 1 iemand , ''welkom'' tegen me zei haha. Ik vind het ook lastig schrijven als je midden in iedereen zn verhaal binnen komt vallen. dus vandaar mijn nieuwe ''verse'' topic :D

5. Mamma1984

6. Mamma1984

Dus als jullie zin hebben mamavanv en muis ;)

7. mamavanv

mamavanv Lid

26 jun 2009
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonder ovulatietesten e.d. is het natuurlijk wel spannender.. Volgens mij ga je stiekem toch altijd wel een beetje rekenen, hoor.

Normaalgesproken is mijn cyclus vrij regelmatig. Maar nu is het dus afwachten tot de boel weer een beetje op gang komt (zowel mijn cyclus als de puf om regelmatig te knuffelen ;)).

Ons zoontje heeft de afgelopen twee nachten na de late (pap)voeding doorgeslapen tot de ochtend, dus ik heb goede hoop. Eerder heeft hij dat ook wel gedaan, maar na een tijdje was hij daarmee opgehouden.
    Misschien heeft het er mee te maken dat hij van 3 naar 2 slaapjes aan het gaan is..

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

haai haai!

oh goed man!!! lekker voelt dat he als je een hele nacht kan doorhalen. komt vast door die fles !!! Sam heeft gisteravond om half 8 fles gehad en werd vanmorgen om 7 uur pas wakker. snap er niks van, zooo laaaaat..

volgens mij mag dat ook niet van consultatie bureau ,maar ik heb zoiets van, hij wordt vanzelf wakker als hij dorst heeft toch? ik doe t maar gewoon op gevoel. hij drinkt ook erggg veel, krijgt nu 5 keer 180 cc plus 6 scheppen. ik heb een vreetzakkie gebaard hihihihi

ben wel heel benieuwd wanneer ik weer zwanger ben! en of het dan anders voelt als er al 1tje in je buik heeft gewoond hihihi

9. mamavanv

mamavanv Lid

26 jun 2009
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ons ventje zo lekker zou slapen als Sam, zou ik hem zeker laten liggen! Ook fijn dat je de late voeding niet meer hebt!

'T was bij ons dus vanochtend toch weer 5 uur.. Na een restje borstvoeding sliep hij wel weer fijn verder. Voor mij kwam het op zich goed uit. Hoefde ik niet te kolven.
    Vandaag zijn we heel de dag bij opa en oma geweest, dus hij is goed moe. We zullen zien of het wat oplevert. ;)

Tja, nu hier de kansen gaan toenemen en we de wens uitgesproken hebben, wordt het toch weer concreter. Ik krijg er steeds meer zin in!

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Heey!!

Zag dit topic en dacht ga even reageren!
    Wij hebben een zoontje van 6 maanden en zijn met 4 maanden weer gestopt met de pil..
    Bij de eerste hebben we er 1 jaar over gedaan, had hele lange cyclesen van 50 / 60 dagen.
    Ik hoop niet dat het nu weer zo lang duurt,,,
    Mijn cycles is nu 2 maanden gewoon 28 dagen, weet niet of het komt door die 2 maadnen pil gebruik of dat het nu gewoon netjes 28 dagen blijft! Zou wel mooi zijn.
    suc6 allemaal!

x

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik wil ook... :( maar door die stomme keizersnee moet ik nog even wachten. Ik ben jaloers op jullie meiden!

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

haai leeuw89!!! oh wat leuk!!! Sam is nu 4 maanden gaat zo snel... ben net een week ongi geweest, had een cyclus van 28 dagen, echt perfect! ik hoop ook dat dat zo blijft, ik heb geen pil geslikt tussendoor dus misschien komt dat echt door de bevalling :)

ben beniewd hoe lang t duurt voor je na een bevalling weer zwanger bent! spannend he?

debby, hoe lang moet je wachten dan tot je weer mag? Wel rot voor je, als je zo graag wil maar niet kan....

liefs muis

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik moet een jaar wachten maar als ik boven de 30 was geweest had ik maar een half jaar hoeven wachten :(. Ik wil er in mei weer voor gaan, dan is Emma 10 en een halve maand en ja, ik moet wel heel erg geluk hebben mocht het weer in 1 keer raak zijn.

Ik weet niet wat het is, voor Emma twijfelde ik heel erg over kinderen maar ik vind het nu zo leuk dat ik niet meer kan wachten. Mijn man wil eigelijk nog een half jaartje wachten dus het komt hem wel goed uit. Eigelijk is het ook ondankbaar, ik ben zo blij met Emma maar ik kan niet stoppen met over een 2e fantaseren...

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

dat ken ik heel erg hoor!! vind het helemaal niet ondankbaar!! beter dan dat je zou zeggen, nou ik hoef nooit meer een kind toch?

ik vind het ook zo super leuk dat ik alweer wil , en mijn vriend gelukkig ook. maar joh, het is zo Mei!!!!! maar waar is dat voor dan dat wachten? voor het litteken ofzo?

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ja als het litteken nog niet genezen is kan het scheuren tijdens je zwangerschap en dan komt je baby in je buikholte terecht. Zeer gevaarlijk voor beiden! Maar een jaar is ook wel een ruime marge dus 10 maanden moet kunnen.

Ja het is vast zo mei, alleen duren die stomme wintermaanden altijd langer op een of andere manier... maar ja ik ga gewoon aftellen!

16. muis26

muis26 Fanatiek lid

ja dat is wel waar, bah heb geen zin in de winter!!!!!

ach als je in mei begint heb je wel meer kans dat je niet midden in de zomer bevalt. en ist niet zo heet :D ookf weer een voordeel.

mijn lichaam is erg raar aan het doen (lees mijn topic die ik gister heb geopend mocht je interesse hebben) snap er niks meer van...

/heb je nu nog veel last van dat litteken dan?

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee ik heb geen last van het litteken meer. Ik was gisteren op de eerste hulp voor galstenen en zij vonden juist dat mijn litteken super goed is genezen. Ik ga ff je andere topic opsporen!

18. muis26

muis26 Fanatiek lid

oh gadsie echt joh? zo maar ineens? wat hebben ze gedaan....
    balen voor je !!!! beterschapjes dan maar :)

leuk dat je me als vriend hebt toegevoegd!! mn eerste vriendje hier jippieeeeee :)

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hihi, kan ik het een beetje volgen!
    galaanval is heel irritant. Heb er al vaak last van gehad, ook een aantal keer opgenomen geweest. Maar nu word ik waarschijnlijk vrijdag geopereerd en dan ben ik er van af!

Balen dat je niet zwanger bent. Hopelijk volgende maand. En er is ook een voordeel van in de zomer uitgerekend zijn, namelijk zwangerschapsverlof in de zomer!

20. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hey meiden! Ik kwam even lezen hier en moest even reageren op de opmerking van Debby. Over dat schuldig voelen dat je in gedachte al zo bezig bent met je 2e kindje terwijl je eerste kindje er pas net is. Dat herken ik namlijk ontzettend! Ben blij te horen dat ik niet de enige ben die dat zo voelt;).

Wij zijn sinds juni weer aan het hopen op een 2e kindje, ik vind het weer net zo spannend als bij de eerste!

Deel Deze Pagina