Alles gelezen, respect en complimenten voor TS. Wat jij allemaaal voor je kiezen krijgt, is niet mis... Hoe gaat het er nu mee?
Ik hoop dat je snel de juiste beslissing neemt want dit is niet normaal meer. Je wordt gebruikt nu. Je klinkt als een sterke vrouw en jij komt er wel samen met de kleine man en je dogs. Sterkte.
Update: Eigenlijk nog niet veel veranderd. En ja dat is mijn eigen schuld natuurlijk. Hoewel er geen sprake meer is van constante ruzie is voor mij wel de koek op. Hij doet alsof er nooit iets gebeurd is en gaat gewoon zijn gang. Met het enige verschil dat hij nu wat meer meehelpt met de honden. Om te voorkomen dat er continue spanningen in huis zijn (wat ik niet goed vind voor de kleine man) heb ik ervoor gekozen om af te wachten totdat het huis verkocht wordt. Ik hoop niet dat het al te lang te koop blijft staan natuurlijk, maar op deze manier kan hij niet meer zeggen dat hij weigert om weg te gaan. Ik heb op dit moment ook de energie niet om me tegen hem te verzetten, want mijn kleine man slaapt al ruim 10 weken niet meer door. Dit betekent dat ik er 's nachts een aantal keer uit moet en ik krijg hem helaas maar moeizaam in slaap. Het leek even wat beter te gaan met zijn slapen, maar nu heeft hij het omrollen ontdekt En volgens mij is hij hier overdag zoooo druk mee dat hij 's nachts gewoon heel onrustig slaapt. Gelukkig heb ik na volgende week twee weken vrij, dus dan wil ik eens gaan kijken of ik hem weer wat beter in slaap krijg. Ik kies nu toch vaak voor de makkelijkste weg, een flesje geven. Moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik nu 1 dag in de week ouderschapsverlof heb. Dat scheelt echt al enorm. Hierdoor hoef ik mijn kleine man 1 dag minder weg te brengen en dat scheelt enorm in tijd. En op deze dag probeer ik ook te gaan liggen als hij zijn middagslaapje doet. Als iemand trouwens nog tips heeft v.w.b. het doorslapen of op zijn minst beter slapen, dan houd ik mij aanbevolen
Beste Allesje, Als ik het zo lees, is hij inderdaad depressief. Hij ziet de wereld totaal verdraaid. Mijn tip: Stel in ieder geval een ultimatum dat hij hulp gaat zoeken en dat het anders sowieso over is. Wat heb je hier nu aan? Hij is ontzettend manipulatief, pas goed op jezelf, want hij weet je goed te paaien telkens. Probeer ook wel voet bij stuk te houden, want alleen dreigen heeft hij ook door natuurlijk. Hopelijk komen jullie er goed uit, met of zonder elkaar.