Naar disney

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tonneke, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

In oktober gaan we naar Disney en dan is Thomas 16 maanden. Wat zijn leuke attracties? wat zijn jullie ervaringen? Wat vonden jullie kindjes eng en wat vonden ze leuk?

2. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Ik vind zelf dat er voor kleine kindjes vrij weinig te doen is! Je hebt de bootjes, de small world en natuurlijk pinnocio,sneeuwwitje en peterpan. Ligt een beetje aan je kindje of de attracties eng zijn....tim was 11 maanden en vond het allemaal reuze interessant. Gewoon even zo'n plattegrond halen daar staat bij of het geschikt is voor kinderen. en je kan ook even op de website van disney kijken daar staat ook op welke attracties leuk zijn!

Groetjes Lysanne

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben met Ties nog niet geweest (ja toen ik zwanger was) maar ken Disney redelijk goed. leuk voor kinderen is denk ik:

- Peter pan flight
    - its a small world (of jij die leuk vindt is een tweede ;))
    - de parade
    - dombo het vliegende olifantje
    - achterin heb je bootjes en een treintje, achter het doolhof. erg leuk voor kleintjes maar bijna altijd dicht. (ik ben 6x in disney geweest, en dat stuk was maar 1x open)

er zullen wel wat meer dingen zijn, maar je kind zal het vooral van de shows en parades moeten hebben denk ik. veel attracties zijn nog best eng. achter het kasteel heb je sneeuwwitje en pinokkio, en die zijn voor zo`n kleintje echt heel spannend.

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    mijn zus wil er in december ook heen en heeft me gevraagd mee te gaan maar ik heb dus afgehaakt! denk dat er bar weinig is voor kleine kinderen ik wil met jayla pas gaan als ze n jaar of 5 a 6 is dan lijkt het me voor haar en mij veeel leuker!

5. brianda1980

brianda1980 Actief lid

26 nov 2007
    125
    5
    18
    Wij hebben ook niet veel kunnen doen met onze dochter. Ze was toen 18 maanden. We hebben in het treintje gezeten en de draaimolen. It 's a small world vond ze wel heel leuk. Waar ze helemaal wild van werd waren de disney figuren die rondliepen. We zaten in het Disney Hotel en elke ochtend liep ze te genieten tussen al die figuren. Een tip: ook als je niet in het disneyhotel zit is er een show met disneyfiguren in de lobby elke dag om 16.00 uur. Het is dan helemaal niet druk en je kunt dan leuke foto's maken. Hoef je ook niet in de rij te gaan staan in het park.

6. Marieke1983

precies. ik zou het liefst iedere maand naar disney gaan (echt waar!!) maar met Ties gaan wacht ik echt nog even mee.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hadden willen gaan als onze ruim 2 was. Ik denk dat de figuren, en de sfeer al geweldig zijn :) . Verder heel fantasyland en misschien de auto's in Discovery?
    Ik denk dat Buzz ook leuk is om te kijken :) ook al kunnen ze niet meedoen.
    De achtbaan kunnen ze inderdaad ook in geloof ik: Casey Juniors heet die geloof ik.
    Verder in het studio park heb je ook een paar kinder attracties, maar daar ben ik iets minder bekend ;) .

Maar wij hadden gegaan voor de disneyfiguren in principe , de muziek en de kleurtjes..

overigens is de planning nu wel november 2011.. oftewel, dan zal de 2e 14 maanden zijn en de oudste 3 jaar en 4 maanden...

8. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

JA ik ben disney verslaafd dus ken alle attracties uit mijn hoofd maar heb geen ervaring hoe een kindje van bijna 1,5 erop reageert vandaar mijn vraag haha

9. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0

hahaha ja ik ook want me buren zijn er laatst geweest maar heb ze echt gedwongen minnie mouse oren mee terug te nemen :D:D
    maar ja ik zie dat echt niet zitten als je al ergens in kan met jayla 3uur in n rij te gaan staan waarin zij zich zo zal gaan vervelen dat ze het binnen no time op n schreeuwen zet;) sta je dan bijna vooraan zal je zien dat ze gepoept heeft hahahaha nee heb al echt doemscenarios in me kop want ik weet hoe jayla is die gaat me zo gigantisch het bloed onder de nagels uithalen dat ik binnen n halve dag in de disney gevangenis zit en er in de disney krant staat: moeder zet duimen op de keel van dochter moeder zal worden opgenomen in psychiatrische kliniek van parijs :p

10. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Wij gaan in september en Ziva zal dan 14 maanden zijn. Ik weet nu al dat ze het geweldig zal vinden. Ok, ze kan nog niet overal op, maar ze zal drie dagen haar ogen uitkijken!
    Wij gaan altijd buiten de vakanties en tijdens de week. We hebben nog nooit écht moeten aanschuiven. Dat gaan we nu dus weer doen. Lekker rustig.

11. Tese

Tese Niet meer actief

Wij zijn ook disneyfan maar ik zou dus echt niet met m'n zoontje gaan nu. Hij is 15 maanden. Wat heb je er dan te zoeken? We gaan wel met hem als hij een jaar of 5 is. Tot die tijd gaan we lekker met z'n 2tjes.

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat doen wij inderdaad ook, ik ga echt niet in een rij van 30 minuten staan met m'n kindje. Toen ze nog klein was (met 5 maanden) en vooruit kon kijken in de draagzak ging dat een enkele keer wel. De rij met mensen was interessant genoeg ;) . Maar nu ze groter is, gaat dat écht niet gebeuren ;) .
    Maar ik vind weinig attracties een lange wachttijd waard hihi. Als je het juist moment uitzoekt, of een fastpass kaartje haalt, kan het al snel korter. Maar oke, wij gaan dus altijd in een rustige periode. Vandaar dat ik ook zéker wil gaan voor m'n dochter 5 jaar is, want dan kan je nog buiten de schoolvakanties om. Zowel qua drukte, als qua prijs is dit voordeliger.

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik kijk er ontzettend naar uit om nog eens naar Disney te gaan, maar ik vind het ver en duur om nu al met de kleintjes te gaan.

Keld wordt 3, maar uiteindelijk is dat toch nog jong, zoveel is er ook niet qua attracties voor jonge kinderen.

En aangezien dat wij dan helemaal nergens op kunnen, is het wel wat zonde van het geld.

Wachten tot hij 5 is en ondertussen nog eens met z'n tweetjes gaan! :D

14. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    wij zijn nu twee keer geweest, zou ook het liefst iedere maand gaan vind het echt super.

afgelopen zomer hebben we daar een familieweekend gehad, onze boef van 3 maanden hebben we thuisgelaten de oudste van anderhalf ging wel mee, hij vond het vooral leuk om overal rond te rennen.
    en sommige boottochtjes vond ie wel leuk maar als ik eerlijk ben zou ik echt niet gaan met kinderen onder de 5 jaar.
    ze mogen bijna nergens in, en kunnen echt heel weinig doen.
    ik vind het sonde van het geld.

tuurlijk heeft onze vent het erg leuk gehad, hij heeft lekker rond kunnen rennen en dansen op de muziek.

we hadden ook een nichtje bij van bijna 5 en zelfs voor haar was er nog niet superveel te doen.
    wel meer uiteraard, onze conclusie was dat we pas weer teruggaan als de kinderen 5 en 4 zijn.

wel veel plezier in ieder geval!

joyce

15. Marieke1983

vorig jaar zijn we de laatste week van maart geweest, ik had van een aantal landen gecontroleerd of ze geen vakantie hadden en we gingen doordeweekse dagen..

wat denk je, het was stervensdruk!! met schoolreisjes welteverstaan. september is wat dat betreft idd een stuk beter.

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Als je graag ergens zelf in wil, kun je wel altijd gebruik maken van de baby switch, dat is ons vorige keer wel goed bevallen, dan ga je wel één voor één, maar als het rustig is, gaat dat prima. Dan hoeft er maar 1 persoon te wachten, de 2e mag daarna gelijk vooraan aansluiten als de 1e terug is.

Deel Deze Pagina