Ben ik nou zo conservatief of is dit een heel raar stofje om een babyrokje van te maken? wit babyrokje tropical bier 74/80 - madreperla-outlet - Babykleding Het hoeven van mij echt niet altijd alleen maar beertjes, bloemetjes en hartjes te zijn (alsjeblieft niet! ) maar je laat je dochter van één jaar toch niet rondlopen met plaatjes van exotische biertjes op dr kleren???
wat raar ja, dat zou ik ook echt nooit kopen voor mn dochter, laat staan dat ik zelf in kleren zou gaan lopen met afbeeldingen van biertjes erop voel je je net een wandeld reclamebord hahaha
Tja, mooi vind ik het niet, maar zou dit eerder aantrekken dan de vele doodshoofden die ik vaak op kleding zie, of de haarbandjes op een kaal babyhoofd. Dat vind ik persoonlijk nog minder mooi
Ja idd.. Vind hem ergens best leuk, oké, er staat drank op, betekent niet dat kinderen die drinken toch?
Nou, het is niet mijn smaak, maar idd een stuk beter dan doodshoofden. Dat vind ik pas vreselijk, dit zou ik haar misschien nog wel aantrekken, denk dat mijn man het wel grappig zou vinden.
Vind dat stofje niets voor kinderen. Alcohol en kids gaan echt niet samen, zelfs niet op een stofje. Ook vind ik shirtjes met een hennepblaadje ofzo erop ook niets voor kinderen.
Ik vind het persoonlijk ook maar raar. Net als de doodshoofdjes die je ook wel eens langs ziet komen. Maar goed smaken verschillen
Ik zou het niet kopen, vind het ook erg gek voor een kindje. Maar nog erger vond ik de strings voor kleuters die een paar jaar geleden in de winkel hingen, ben de winkel vergeten, maar na wat ophef zijn die gelukkig uit de schappen gehaald. Pfff, strings voor kleuters
ja, je ziet wat raars voorbijkomen af en toe... Die kleuterstrings daar had ik ook van gehoord ja, echt bizar! (en@rijtjes: ben blij dat ik niet de enige ben die haarbanden op (bijna) kale babykoppies niet snapt, hahaha, halloooo, "haar"-band! )
Ik vind rokjes sowieso niet leuk bij een baby.Het staat en zit gewoon niet lekker.Als ze kunnen lopen en stappen vind ik jurkjes ed pas leuk worden.Dit rokje zou ik ook zeker niet aantrekken.
Ja idd een raar rokje..en nog lelijk ook Maar die kleding met doodshoofden zou ik ook nooit kopen voor mijn kinderen.
Het haarbandje op het kale hoofd van mijn schattige dochter staat echt prachtig hoor... Maar eigenlijk is het meer frustratie van de moeder (in dit geval) aangezien er nog geen enkel knipje blijft plakken en ik zoooooooo graag iets in d'r haar wil doen. Dan maar een paasei met een strik hahahahaha. Eigenlijk is het inderdaad geen gezicht maar ja we moeten iets
Ik las; erotische beertjes, haha, dus de exotische biertjes vind ik nog wel gaan... (Vind het een beetje ordi trouwens...)