beide zoontjes hadden een bos haar met de geboorte en de oudste was met een half jaar oud al bijgeknipt en daarna om de max 3 maanden weer bijknippen. Toen hij 3 werd zijn haar afgeschoren en na 7 weken zaten we alweer bij de kapper om het bij te werken. Mijn jongste is 3 weken geleden kaal geschoren en die heeft nu alweer wat haar. Mijn oudste heeft het haar van zijn vader en de jongste lijkt mijn haar te hebben en bij mij groeit het ook niet snel. Het verschilt maar als ik kijk naar de meisjes in mijn omgeving doet die van jou me denken aan me nichtje die had eerst alleen een hanenkam toen kaalgeschoren en toen kreeg ze alleen haar aan de zijkanten toen weer kaalgeschoren meisje is nu 5 jaar en heeft me een bos krullen. Dus gewoon afwachten
Ik was kaal tot mijn geboorte... mijn knul heeft zijn eerste knipbeurt ondertussen gehad... en de volgende staat voor volgende week op de planning... Het ligt heel erg aan het kind denk ik...
Onze dochter had al een hele bos haar bij de geboorte, je ziet het nu ook echt langer worden, alleen is er na 4 weken een stukje geschoren, ivm infuus en nu 2 maan later zitten op die plek alleen nog maar stoppeltjes...
Mijn dochter is te vroeg geboren maar met haar. De zijkanten en achterkant verdwenen vanzelf een inmiddels is dat terug inclusief krul en heeft ze een redelijke bos.
Ik heb niks tegen het geloof hoor, maar zit je niet met de open fontanel?? Is scheren niet enorm gevaarlijk? Hier trouwens tot m'n 2e geen haar gehad, mensen dachten dat ik een jochie was.
Hier groeit het ook heeeeel langzaam..En had nog gelezen dat die haartjes die nu groeien nog uitvallen ook..Fijn.. Ik heb zelf heel dik haar dus ben benieuwd