Doen! Mijn zoontje is ook met een week of 6 een nachtje bij mijn schoonouders geweest. Hij had ontzettend last van krampjes en ik vond het erg moeilijk om hem weg te brengen, ook al wist ik dat opa en oma hem ook bij zich zouden nemen als hij buikpijn had... Maar ik was helemaal op, het moest gewoon... Gek genoeg heb ik zelf geen oog dicht gedaan, omdat ik dacht dat ik hem steeds hoorde huilen Ik zou snel een datum prikken als ik jou was! Fijn dat je mensen in je omgeving hebt die jou kunnen helpen!
Meid doen! Op die manier kunnen jullie bij tanken! Een tweeling is heavy en wrs doen ze het goed! Zou zeker gebruik maken, ook al is is blijft hey weg brengen lastig. Als je daar doorheen bent denk ik dat je je herboren voelt na een nacht slapen!
Doen!! Onze huilbaby sliep al met 3 weken soms bij zijn opa en oma. Zolang ik maar het gevoel heb dat hij in goede handen is. Ze wonen vlakbij dus kan daar zo heen als ik wil dat is ook erg makkelijk. Heerlijk om soms even bij te tanken. Heb je daarna weer energie om al je kindjes aandacht te geven.
Meteen doen, de spanning moet eruit! Kindjes nemen dat echt over. Komt de sfeer echt ten goede. Verder mag je man wel stoppen met uitschelden, dat slaat nergens op en draagt nergens aan bij. Rijdt dan lekker naar een verlaten stuk bos om eens lekker te gillen.
Mijn neefje toen 7 weken heeft bij mij geslapen een nachtje. Hij is nu 4 maanden. Mijn neefje is geboren met een laag geboorte gewicht , had geen kracht om zelf te drinken in begin en huilde heel veel. 1 week in het ziekenhuis gelegen na de geboorte en toen naar huis. Hij huilen echt heel heel veel , sliep weinig. Mijn schoonzusje kon niet meer. Daarbij moet ik er even wat bij vertellen. Mijn schoonzusje heet mijn broertje er een beetje ingeluisd , mijn broertje is 21 zij is 29. Ze zei dat ze aan de pil was , blijkbaar niet maar dat is een ander verhaal. Mijn broertje was er niet echt klaar voor maar ging er wel echt voor. En toen kregen ze dus een huilbaby. Ik heb toen opgepast , had dus ook even twee baby's en pff dat was pittig hoor dus heb al diep respect voor jou sowieso !! mijn schoonzusje en broertje zijn lekker even samen weggeweest en hebben uitgeslapen. Hadden hun echt even nodig. Mijn zoontje heeft 2x gelogeerd. Eerste keer bij mijn schoonzus. Wij hadden een afscheidsfeestje van mijn man zijn baas. Gingen vip naar musical , uiteten en naar de kroeg. Ik vond het heel moeilijk maar het was wel even fijn !! Zoontje was toen 3.5 maand. ik moest ook mee naja moeten man moest doorgeven of partner mee ging en zouden dat doen. Kosten veel voor die baas dus kon moeilijk afzeggen en was achteraf wel leuk al was ik heel vroeg wakker misten mijn xoontje echt. Twee de keer was vorige maand op donderdag. Wij gingen verhuizen donderdag op vrijdag. Donderdag vrij genomen , kind naar kdv. Ik heb hem opgehaald zijn bij mijn moeder weze eten en daar bleef mijn zoontje slapen. Ze past altijd sowieso op vrijdag altijd op. Was voor ons makkelijkst zo hadden wij ons handen vrij
Absoluut doen! Onze oudste meid huilde veel en had vanalles, ze heeft regelmatig even bij mijn ouders geslapen als baby zijnde, zodat wij even konden rusten. Nu doe ik het juist veel minder, omdat het niet meer nodig is, en omdat ze een tijdje bang was voor logeren. (maar dat is inmiddels over)