Hallo dames, Mijn dochter van 3 maanden sliep 2 weken geleden nog van 20:00 uur tot 6:00 uur ochtend. Sinds 4/5 dagen wordt ze snachts wakker om 1:00 uur en nog een keer om 5:00 uur. Ze is ook erg huilerig overdag. Het lijkt alsof ze pijn heeft. Wat kan het zijn? Als ik haar overdag in bedje leg wordt ze na 3 kwartier weer wakker en wil alleen maar bij mij op de arm slapen. Ik moet volgende week beginnen met werken dus hier wordt ik wel onrustig van. Ze eet overigens wel goed. 180 x 5. Ze drinkt sommige flesjes helemaal leeg en soms laat ze 20/30cc over. Maar ja wat moet ik doen met het huilen en slapen?
Hier had ik dat ook rond de 3 maanden. Hij wilde een voeding om 23uur, 2uur, 5 uur en 7 uur... Nu slaapt hij de laatste paar dagen weer van 23 tot 6.30 gelukkig. Gewoon even volhouden
Hier ook eentje van 3 maanden die afgelopen week steeds om 4:00 alweer komt, na een voeding rond half 12. Eerst sliep hij lekker door tot 6 a 7. En ook sochtends opeens om de twee uur willen drinken ipv de 3 uur. Overdag ook opeens schreeuwen bij het wakker worden maar als ik hem dan even 5 minuten laat, wil hij ng wel eens weer gewoon in slaap vallen. Het zal vast wel weer overgaan. Nu is het even doorbijten.
Probeer eens inbakeren, als ze bij jou wel wil slapen helpt dat meestal wel, het geeft wat meer geborgenheid.
Inbakeren zou ik nu niet meer doen. Dadelijk gaat ze snel rollen en kan het niet meer. Hier ook aan het rommelen met slapen afgelopen dagen. Dochter is 3,5 maand. Ze zijn nog zo jong. Alles komt en gaat in fases.
Gelukkig lees ik je topic hier ook eentje van 3 maanden en vanaf zaterdag ontzettend onrustig wat je zegt 3 kwartier slapen en vooral heel veel huilen. Begon me al zorgen te maken dat ze wat had. Maar ga maar uit van een sprong. Mijn oudere kindjes hadden hier nooit zoveel last van, maar deze is een klein pittig ding dus zal daar wel mee te maken hebben 😊
Bedankt voor jullie reacties. Het was waarschijnlijk inderdaad een sprongetje. Vandaag ging het beter en ze slaapt nu goed!