Baby 3 maanden slaapt niet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kgulik, 30 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Hier wilde de jongste ook niet altijd even goed slapen.
    Tot ik voor het slapen gaan ook drinken gaf.
    Hij is nu 13 maand en nog krijgt hij wat te eten voor het slapen.
    Werkt hier heel goed. Misschien jou kleine drinken geven voor het slapen?
     
  2. Newmom1986

    Newmom1986 Actief lid

    13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    Heb niet alle reacties doorgelezen, maar heb je al geprobeerd om hem op zijn buikje te leggen? De mijne was echt een buikslapertje en daardoor werd hij veel rustiger. Ik merkte dat hij dan zo snel sliep en veel relaxter was. In het begin steeds in de box erbij gebleven, en dit moet je zeker doen totdat je zeker weet dat je baby sterk genoeg is om zijn hoofdje van de een naar de andere kant te tillen en het een tijdje omhoog te houden. Verder denk ik dat je alles eigenlijk bijna wel geprobeerd hebt.. Succes!!!
     
  3. Line

    Line Fanatiek lid

    7 jan 2007
    2.694
    265
    83
    Jaa, ik sluit me aan bij mijn voorganger. M'n beide jongste kinderen heb in op hun buik laten slapen. Ging veel beter. De middelste was ook zo'n refluxkindje. Matrasje omhoog en op de buik leggen.
     
  4. Zwartje

    Zwartje Lid

    19 sep 2016
    51
    1
    8
    NULL
    NULL
    Weet je zeker dat hij geen pijn meer heeft? Ik heb met mijn zoontje ongeveer hetzelfde probleem en bij hem is er nog steeds sprake van pijn.

    Wat hier een beetje helpt is op zijn buik laten slapen. Zo min mogelijk prikkels.Overdag draag ik hem in de draagzak en snachts, als het niet lukt om hem in zijn bed te laten slapen, slaapt hij bij mij. Mijn zoontje slaapt max 10 a 20 minuten per keer. Het is echt pittig. Kan me zo goed voorstellen dat je het ff niet meer weet. Sterkte!
     

Deel Deze Pagina