Baby 3 maanden veel slijm tussen ontlasting

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nemo1, 4 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo1

Nemo1 Bekend lid

27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    Even een vraagje aan jullie:
    mijn zoontje had vandaag veel slijm bij zijn ontlasting echt doorzichtig het lijken wel klodders.

Ook is zijn ontlasting best dun, maar niet waterdun.

Hij is wel wat aan het snotteren, dus daar zou het eventueel van kunnen komen!

Of zou het door de nieuwe voeding komen!? Ik ben 3 dagen geleden gestart met ah voeding gewoon de standaard, deze meng ik nu wel nog met nutrilon! Ik doe nog steeds maar een schepje ah voeding en de rest nutrilon.

Voorheen had hij juist enorm last met poepen en kon zo gerust maar 2 keer in de week! Nu al 3 dagen achter elkaar.

Zijn temp is 37.5 dus prima! Hij drinkt ook gewoon zijn flessen leeg. Maar ik vind wel dat hij minder plast maar dat kan misschien door het weer komen?

2. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    Ik gebruik ook de voeding van ah maar hier gewone ontlasting. Kan eventueel even de omschakeling zijn maar dat is dan totdat hij gewend is aan de nieuwe voeding. In principe hoeft het geen probleem te zijn om van nutrilon standaard naar ah standaard te gaan. Hoef je niet per se te mengen.
    Wat betreft het minder plassen kan aan het weer liggen. Eventueel tussendoor wat water geven.

Nemo1 vindt dit leuk.
  3. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Wij hebben ook wel eens dagen gehad met slijm bij ontlasting. Maar duurde nooit dagen, anders had ik het me wel beter kunnen herinneren. Gaat vanzelf weer over en kan volgens mij geen kwaad.

Nemo1 vindt dit leuk.
  4. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Hier slijmerige ontlasting als ze verkouden is. Kan dus heel goed met t snotteren te maken hebben!

Nemo1 vindt dit leuk.
  5. FoxyDiamond

FoxyDiamond Bekend lid

23 jan 2017
    637
    231
    43
    Hier ook slijmerige ontlasting toen hij verkouden was. Verkoudheid is ruim een week over en slijm ook weg :)

Nemo1 vindt dit leuk.
  6. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ons zoontje heeft veel slijm in de ontlasting gehad en hier legde de arts hetf uit als een reactie op voeding. Hetg lichaam maakt dan slijm aan het als een snotneus zeg maar. Zo lang hij geen pijn heeft zou ik afwachten. Het duurt ongeveer 2 weken voor darmflora is gewent aan nieuwe voeding. Ik zou dus even 2 weken aankijken.

Deel Deze Pagina