weinig melk door de kolf?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Psyche, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Psyche

Psyche Lid

23 jan 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

ik heb onlangs een medela swing van marktplaats gehaald... en ik heb zo mijn twijfels of hij wel goed werkt..

zl drinkt eerst zijn portie en dan ik nog ff kolven. maar als ik kolf komt er nauwelijks 20 cc per keer uit. heb nog niet zo vaak gekolft, dus ik kan me voorstellen dat ik geen overschotten produceer. Is het normaal dat je eerst maar zo weinig over hebt? Mijn zoontje kan trouwens nadat ik heb gekolfd nog steeds bij mij drinken.
    Dus nou weet ik niet of die kolf goed is of dat dit helemaal normaal is?

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Waarschijnlijk kun jij die knop zelf niet omzetten. Een kolf is iets onnatuurlijks.

Ik heb dit ook, met kolven krijg ik er niks uit, had toen vanalles geprobeerd, foto van mn kindje erbij, of mn kindje zelf bij mij nemen, niets hielp.

Heb toen van een lactatiedeskundige als tip gekregen, een neusspray voor het kolven te gebruiken. Daarmee wordt dan je toeschietreflex op gang gemaakt. Ben even de naam van die spray kwijt.
    Bij mij hielp deze ook niet, maar misschien bij jou wel.

3. Psyche

Psyche Lid

23 jan 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaah dank je wel, wist niet dat dat zo strict was, ik ga aan mijn baby proberen te denken en kijken of het helpt.

Denk dat je oxytocine spray bedoelt? Als heel hard denken aan de baby niet lukt dan kijk ik daarna, thnx :)

Deel Deze Pagina