vraagjes over symptomen na koemelktest

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stephanie86, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    onze zoon van bijna 5 maanden heeft gister in het ziekenhuis zijn eerste koemelk test gehad.

Nu vroeg ik me af wat bij jullie de symptomen waren op het moment dat het de koemelk was.

Wat ons opviel was dat hij na de 20 cc wat uitslag begon te krijgen eerst op zijn armpje maar toen hij wat meer op had ook wat op zijn gezichtje en zijn buik en borst. was niet heel erg maar je zag wel dat het onrustiger was.

Hij had toen ook dat er mondje maagzuur omhoog kwam en gister eind van de dag kwam er echt veel maagzuur omhoog en hij is nu ook steeds aan het weg slikken.

Maar twijfel heel erg of dat dan niet te maken heeft dat die voeding in het ziekenhuis niet zo ingedikt was. (had er wel wat jhbm in gedaan maar thuis doe ik dat altijd in kokend water omdat het ander niet dik genoeg word)

de uitslag is nu wel weer een heel stuk weg getrokken.

wel had ik het gevoel dat zijn plasluier vanmorgen muf rook.

iemand een idee of dit hiermee te maken kan hebben of dat dat gewoon toevallig is

2. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
  3. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje keer na de provocatietest (degene met melkeiwit dus) ook rode uitslag in zijn nek, op zijn borst en gezicht. Ook heeft hij toen het hele weekend alles bij elkaar gekrijst.
    Voor ons was het dus heel duidelijk dat bij die melk eiwit zat. Bij de andere test reageerde hij ook niet.

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hangt dat er niet vooral van af waar je kindje op reageerde voor de dieetvoeding? Mijn dochter heeft een zware KMA, maar had 'enkel' bloed in de stoelgang, geen enkel ander symptoom. Dus ik neem aan dat ik daar, als ze ooit een provocatietest krijgt, op zal moeten letten.

Waar had je kindje oorspronkelijk last van, voor je met dieetvoeding gestart bent?

5. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    toen had hij droge huid maar geen uitslag, en krijsen tijdens de fles verkouden en windjes laten.Windjes laat hij nu wel iets meer en hij is iets verkouden.

6. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou alles wat nu anders is dan normaal opschrijven en dat doorgeven aan de ka. Bij de volgende fles doe je hetzelfde en dan kun je zien of er idd verschil tussen zit...

7. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ja moet volgende week vrijdag weer terug naar ziekenhuis voor de 2e test.

hij heeft momenteel wel weer veel last van maagzuur. Zo zielig. waren we eindelijk vanaf :(

Deel Deze Pagina