klaar!!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lenaroos, 29 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Precies 10 maanden heb ik onze dochter aan de borst gehad!
    Daar ben ik trots op. Want het ging niet altijd makkelijk.

borstontstekingen, een paar keer een flinke dip, onrustige drinker,
    Niet kunnen kolven, collega's die niet altijd wilden helpen zodat ik even snel kon voeden.. ik denk dat iedereen wel problemen had bij de b.v

Maar met 9 mnd ging het hard achteruit en dochter had er geen zin meer in. Afbouwen ging snel. Ik werd weer ongesteld en ben bijna 3 kg aangekomen (floep)
    Tieten zijn flabbertjes geworden,
    Maar ik heb er van genoten! :)

Ik heb de laatste ochtend er nog een speciaal moment van willen maken, maar dat vond dochter niet nodig.

2. Yanna

Yanna Actief lid

7 aug 2013
    295
    6
    18
    Super joh!
    Hier ook net zo lang gevoed, en ook veel problemen moeten overwinnen maar ook ik heb er van genoten!
    Alleen na de borstvoedingsperiode voelde ik me leeg, ik was niet meer zwanger, ik voedde mijn kind niet meer... Ik wilde z.s.m. opnieuw zwanger worden! En nu geniet ik alweer 8 maanden opnieuw van de bv. En deze keer gaat de bv-periode véél langer duren denk ik!

3. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Super goed dat je door hebt gezet ondanks de moeilijke periodes! :) Heel herkenbaar overigens.

en Yanna ik zat mij pas te bedenken dat dat hetgeen is wat mij door laat gaan. Het lijkt nog een soort navelstrengetje als je bv geeft. Iets wat alleen ik mijn dochter kan geven. Heerlijk!

4. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Moooi gezegd !

10 maanden voelde voor mij goed op te stoppen. Ik merkte soms wel dat ik door wilde gaan als ik anderen hoorde dat ze nog langer bv gaven. Net of het een wedstrijd is.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Het beste moment om te stoppen is wanneer moeder en kind het eens zijn...

Deel Deze Pagina