Hallo mijn zoontje van 3 mdn stopt de laatste tijd steeds zijn hand/vinger in de keel en dan wordt ie misselijk , ik haal zijn hand weg hij doet het er weer in. Hoe kan ik hem dat afleren?owja en laatste tijd of is ie heel hongerig of drinkt heel weinig echt apart is dat
Hier ook zo denk dat het een fase is ontdekken van de handjes. Gisteravond lagen wij al in bed en hoorde we haar kokhalzen toen ze weer te ver in haar mondje ging (heel slecht maar wij kwamen niet meer bij van het lachen).. Ze komt er hopelijk vanzelf achter dat het niet erg fijn is!
hier ook een van 3 maanden die dat doet...en hij drinkt inderdaad ook heel veel en de keer erop bijna niks en spuugt hij alles uit! en steeds kokhalzen onder het drinken. lijkt wel reflux maar dat kan toch niet op drie maanden ineens?? hij zal wel ziek zijn... maar goed, ik lees even mee dus...
Dat kan je niet echt afleren volgens mij. Dochter deed het ook rond die leeftijd, het liefst d'r hele vuistje zelfs. Ze maakte er echt een sport van. De eerste keren schrok ik toen ze begon te kokhalzen, maar vergeet niet dat die reflex nog ver voor in de keel zit dus dat ze sowieso vrij snel kokhalzen. Gaat vanzelf over (en dan verzinnen ze weer wat nieuws)
ja, zeer herkenbaar haha. Ik doe er niets aan hoor, hij zal er vanzelf wel een keer achter komen dat het toch niet helemaal lekker is
haha ja afleren lukt sowieso niet bij een babytje van 3 maanden , ik vroeg me gewoon af of dat normaal is dat hij dat doet, dus het hoort gewoon bij de ontwikkeling
ja....ik denk dat het zelfs niet normaal zou zijn als hij het niet zou doen...en je je in dat geval eerder dingen af moet gaan vragen
onze oudste heeft het maanden lang gedaan!!! Heel verontrustend want hij at al zo mega slecht. Het cb zei dat zodra hij het deed dat we hem dan moesten afleiden. En dat hielp
haha mijn dochter deed dat op een gegeven moment ook met haar voeten Gaat vanzelf weer over, tis gewoon ontdekken allemaal