Waar het eerste boventandje zou moeten komen zit een donker streepje (Dus niet wit) en daar boven is het rood. Ik voel ook nog niks. Kan het dan ook écht nog weken duren? En is jullie ervaring dat het tweede tandje snel volgt?? Het is niet echt gezellig hier.. arm kind.
He dat ziet er toch wel anders uit, die is wel wit! Is hij echt niet door? Gatver een week, hoop toch dat het sneller gaat hoor het is nu al 3 dagen alleen maar jammeren en bij jou ook nog maar 1 van de 2 zie ik...
Ik twijfel of dat tandje dan echt al doorkomt. Meestal is het dan inderdaad een wit streepje en vaak eerst 2 tandjes onder en pas later boven. Hier kwamen de boventandjes pas met 10 en 11 maanden en dan gelijk alle 4.
Gek he, maar het is echt duidelijk een gekarteld streepje op de goede plek. Hij is ook de hele dag huilerig tussen het lachen door, zo kennen we m helemaal niet, én het kwijl loopt zn mond uit. Lijkt me dus heel sterk dat het geen tandje is, hoop dat er niet een zwart tandje doorkomt (Kan dat eigenlijk) Overigens zijn de 2 onderste tandjes er al hoor, hij is er wel vroeg bij geloof ik.
Oh haha ik dacht dat hij de onderste nog niet had, niet goed gelezen. Maar dan zou het best kunnen, wel vlot maar niet vreemd. Kinderen van een vriendin van mij waren ook zo vlot en ook altijd veel last.
Mijn ervaring is dat als er wit onder het tandvlees te zien is, het nog een maand duurt eer de tand doorkomt.
Dat lijkt er niet op dat het tandje er door komt hoor. Dat scherpe randje moet eerst weg en het tandvlees gaat echt dik zitten.
Dat tandje kwqm zeker wel door. Zag hem ook al een tijd zitten. Tandje is inmiddels door, ernaast komt de snijtand ook door, en de andere voortand boven.
Bij E. zijn ze ook door, maar zag er heel anders uit. Nuja, een foto trekken van in de mond is sowieso al moeilijk (en bij E. al onmogelijk)