goeie morgen dames! met oud op nieuw gaan wij naar vrienden van ons en daar blijven we slapen. Max kan gewoon mee en kan in het campingbedje van hun beepje slapen dus dat is allemaal super geregeld maar ik vroeg me af...moet ik hem wakker maken en naar het vuurwerk laten kijken of hoe pak ik dat het beste aan en wat doen jullie met de kleintjes met oud op nieuw? groetjes floor
volgens mij zie ik dat hij dan ongeveer 4 maandjes is? ik denk dat ik hem dan lekker zou laten liggen
Thuis op de bank hopende dat ik 12 uur haal. F. gewoon in bed, ze is dan 3.5 maand oud. Ik maak haar dus niet wakker.
met 4 mnd zou ik hem lekker laten liggen als hij niet wakker wordt. Vorig jaar was zoon ook 4 mnd en hij heeft ook gewoon door geslapen. Dochter werd wel wakker en haar maken we sinds ze 2 is ook wakker omdat ze anders in paniek raakt. Als hij wakker wordt gezellig samen kijken, zou wel binnen blijven want buiten is een stuk eftiger met al die knallen en flitsen.
hij is 3 maandjes ja! dan gaan we hem maar lekker laten liggen en hopen dat hij er niet bang van wakker wordt
Ook wij gaan naar vrienden, (vieren het ieder jaar met onze vriendengroep), en ik denk dat we haar ook laten liggen. Als ze wakker wordt is het goed maar als ze er doorheen slaapt ook. We zien wel hoe het gaat.
ik maak mijn kindjes wel wakker, 1 is 2,5 dus die schrikt zich anders lam en de ander is dan 10 maanden.
Wij blijven lekker thuis. Hier doen ze niet aan vuurwerk met oud & nieuw, dat hebben we al gehad met Halloween, dus daar zijn we vanaf. Al sliep hij daar gewoon doorheen verder. Ik weet niet eens of ik 12u zelf wel ga halen ha ha ha
Hier vorig jaar niet wakker gemaakt...ze is er echt doorheen geslapen. Stond wel paraat bij haar deur met de babyfoon...maar ze gaf geen kick.
Vorig jaar heb ik mijn zoontje gewoon laten liggen. En hij is niet eens wakker geworden! Hij was toen goed 3½ maand. Ik denk dat ik het dit jaar gewoon net zo doe. Als hij wakker wordt haal ik hem van bed af en anders kan hij gewoon lekker door slapen!
ik vraag me ook af hoe ik het moet doen, ik laat hem ook gewoon liggen maar ben benieuwd hoe hij erop zal reageren, hij is best schrikkerig met harde geluiden, ik kan bijvoorbeeld niet in zijn buurt de blender aanzetten. Mijn zoontje is dan wel wat ouder en rond die leeftijd was hij juist niet schrikkerig
Sil heeft nu 2 keer een oud en nieuw 'meegemaakt', maar is er beide keren compleet doorheen geslapen Ik houd het standpunt aan dat als hij er niet zelf wakker van wordt, hij het ook niet hoeft te zien. Als hij groter is en zelf aangeeft dat hij wil dat we hem wakker maken: prima, maar nu nog niet
Oudste maak ik wel wakker, die wordt sowieso rond die tijd meestal ff wakker. Jongste die slaapt door, dat weet ik nu al Maakt niet uit hoeveel herrie er komt, als die slaapt dan slaapt ie. En die is dan 10 maanden en ga hem echt niet er voor wakker maken.
Ik heb mijn jochie er ook nooit wakker voor gemaakt. Alleen bij 1,5 was hij uit zichzelf wakker geworden om kwart voor 12. Toen hebben we hem even beneden gehouden tot het ergste lawaai voorbij was om 1 uur.. Maar anders niet..
Hier is ze er vorig jaar ook doorheen geslapen, toen ongeveer 3 maanden oud. Dit jaar laten we haar weer liggen. Mocht ze er wakker van worden, gaan we wel even kijken
Ik laat ze allebei slapen. Mijn oudste is nog nooit van het vuurwerk wakker geworden en ik ga hem echt niet speciaal hiervoor wakker maken en mijn jongste slaapt ook overal doorheen. Ze is dan 7 maanden en heeft er toch niets aan.
hier gaan ze gewoon op tijd naar bed en ik haal ze er alleen uit als ze wakker worden. Alleen wim denkt er anders over die wil al sterretjes kopen voor daniel. Ben ik het alleen niet zo mee eens. Maar vind vuurwerk sowiso geldverspilling (al is het soms wel leuk om te kijken)