Hoe valt babykleding van Zara?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juul84, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Ik ben bezig om een verlanglijstje te maken voor de kraamtijd en wil daar wat leuke jongenskleertjes op zetten, o.a. van Zara.

Maar ik heb geen idee hoe die kleding valt. Op de foto's op de site lijkt het alsof de bovenstukjes allemaal vrij wijd zijn. Of lijkt dat alleen maar zo op de foto's?

Iemand ervaring met de babykleertjes van Zara?

2. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Hier bijna altijd zara, vind de nieuwe collectie echt geweldig. Mijn oudste is extreem slank, en daar valt het redelijk wijd, maar mijn jongste lijkt op mij ;) en daar zit het juist wat strakker.

daar had je ook niks aan, sorry..

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zara valt lekker smal vind ik. Onze dochter is niet heel dun, maar wel een smalletje, en daar zit het heel mooi bij. Broekjes willen nog wel eens net wat te breed zijn, maar daar zit altijd elastiek in.
    Ik ben echt gek op Zara kleding voor mijn dochter, echt top. Vind het ook goede kwaliteit.

4. Maia

Maia Niet meer actief

het valt hier ook smal, ik heb een stevige maar zeker geen dikke meid en het valt krapjes.

5. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    heel tevreden met de kleertjes! zitten altijd goed en we hebben een lekker jochie dat zeker niet dik is...

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Ik vind het juist breed vallen. Ik vind ook dat ze super leuke kleding hebben maar heb een smal ventje en het meeste valt ook echt wijder dan de bedoeling is.

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Smal en niet groot. Mijn dochter is 1,5 en draagt maat 80 bovenkleding, en bij Zara is dat ongeveer maat 12-18 mnd. Voor haar kloppen de leeftijdsaanduidingen dus, terwijl zij echt voor haar leeftijd klein is. Ze is niet heel mager/dun, en de shirtjes vallen netjes om haar heen, niet te strak.

Let wel op met stevige hoofdjes, want sommige kleding heeft geen knoopjes aan de schouders!

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Idd en zelfs met knoopjes vind ik sommige openingen krap.

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Vind het klein vallen,miijn zoontje draagt van Zara altijd maat groter dan dat ie daadwerkelijk heeft.Erg leuke kleding!

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zara valt wat klein idd. Noor is redelijk stevig, dus ik ga vandaag (yay :D) kleertjes kopen een maatje groter :)

11. De kleertjes die wij van Zara hebben vallen smal. Onze dochter is redelijk dun en t zit haar toch goed.
    Ook handig dat ze andere maten hebben, een beetje de tussenmaten (78 en 82)

12. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties! Ik heb een heleboel leuke dingen gezien, dus die ga ik allemaal op het lijstje zetten.

Deel Deze Pagina